pátek 22. března 2013

1. Giveaway - vítězem se stává.....a speciální poděkování



Milé moje,

musím Vám v první řadě poděkovat za to, že jste se zúčastnily mé první předjarní dárečkové soutěže, že čtete můj blog, že je pro Vás přínosem a doufám i inspirací, jako jsou pro mě Vaše blogy a Vaše komentáře.
Včera v 18.00 giveaway skončila. 
A tak je mou příjemnou povinností vyhlásit vítězku.
Ale než tak udělám, budu Vás ještě chvíli napínat :). Chtěla bych totiž napsat, jak moc se mi líbily Vaše odpovědi na otázku: co máte nejraději na jarním období?
Psali jste: teplo..,slunce...,  barvy.., že se začne vše zelenat a kvést..., že už konečně sundáme ty teplé vrstvy..., že už nebudeme muset dávat pozor na náledí..., že je ve vzduchu láska..., vůně jara..., že se zase může pořádně fotit venku..., že máte pocit probouzení se...a probouzení přírody......prázdniny..

Všechno jsou to krásné odpovědi a musím říct, že všechny jste se mi trefily do noty - protože já, narozená v brzkém březnu, jaro MILUJU - ztotožňuju se se všemi Vašimi odpověďmi - miluju teplo, barvy, květiny, vůni, miluju ten zázrak, kdy najednou cítím ve vzduchu plno lásky, těším se, jak budu chodit se svým foťákem zase ven.....jediné, co mě mrzí je, že já už nemám prázdniny :-D

Takže za dozoru - nikoliv státní notářky - ale mojí modré kočky Ešky, jsem vylosovala se zavřenýma očima jednu výherkyni...Eška nejdřív zkontrolovala, jestli jsou všechny komentující řádně zaevidovány a mají přidělený svůj lísteček (viz. foto). Po té jsem všechny lístečky vložila do své kouzelné skleněné mísy, zamíchala.......
.....a vítězkou se stává:
Angelity A.

Prosím vítězku Angelity A., aby mi zaslala na můj e-mail mfrohlichova@atlas.cz svoji poštovní adresu, kam mám zaslat výhru.

Dárečkem GA je Jarní Lady balíček by eM. Napověděla jsem Vám dvě věci, které v balíčku budou a zbytek je překvapení. Vítězka se nemusí bát - nebude to žádný "zajíc v pytli":-D...
Prozatím jen prozradím, že jsem nakonec do balíčku vybrala 8 položek.
Namíchala jsem tématicky i barevně balíček podle mé předjarní nálady, snažila jsem se ho "vymazlit" dle mého momentálního nejlepšího svědomí. Doufám, že balíček potěší a že nadále budete můj blog sledovat a komentovat. Určitě se zase můžete do budoucna těšit na další tématické GA i malé soutěže mimo GA. (Koncem příštího týdne Vám odhalím tajemství mého Jarního balíčku - ale až po té, co ho obdrží vítězka - má to být překvapení hlavně pro ni.
Budu ráda, když Angelity odhalí balíček i na svém blogu.....

A když se rozdávají ceny je většinou dobrým zvykem poděkovat někomu speciálně.
.....speciální poděkování dnes mám pro mé velmi oblíbené blogerské kolegyně. 


Milou tuttobene a milou Alis z jedlikovo-vareni. Tyto dvě milé bytosti totiž podporovaly můj vznikající blog od samého počátku a jejich komentáře mi dodávali sílu a inspiraci, stejně jako jejich blogy, které pravidelně sleduji. Obě mají můj blog ve svých oblíbených a díky nim si i další čtenářky mohly najít cestu ke mě. A taky díky jejích milým zmínkám o mě na jejích blozích...... 
Přijměte tedy obě mé poděkování formou Děkovacího balíčku od eM.
Prosím Alis, aby mi zaslala na můj e-mail svoji poštovní adresu, kam mám zaslat balíček.
(Poštovní adresu od tutto už totiž mám !-)
DĚKUJI!!!!

A všem ostatním, které dnes ještě nevyhrály moc děkuji za účast a zůstaňte, prosím, dále naladěny.
Chystám pro Vás spoustu článků. A určitě budou i další soutěže. 
Protože já mám své čtenářky moc ráda - bez nich by prostě blog nebyl - tak pokud si můj blog oblíbíte natolik, že si ho vložíte na svůj blog do oblíbené četby a rozšíříte takto působení mého blogu (což se já dozvím díky google statistice) - můžete příště obdržet děkovací balíček Vy.

Přeji Vám krásné JARO!!!!!
Vaše eM

6 komentářů:

  1. Milá eM, samozřejmě moc děkuju za děkovací balíček, jasně,že mě to těší. Ale ještě větší radost mám ztoho, že Tě blogování baví a každý den u Tebe najdu kus kvalitního čtení. Rozrůstající členská základna je už taková třešinka na dortu, nepopírám, že hodně sladká:) Tak Ti přeju ať je ještě sladší! Zůstávám naladěna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla potěšit a zase máš pravdu - mě baví hlavně to tvoření blogu, vlastně jsem ani nečekala, že mě to tak chytne :). Těším mě noví členové a komentáře, ale v tomto nejsem nijak ambiciózní - klidně budu mít kolem sebe jen pár milých lidí, se kterými si mám co říct....

      Vymazat
  2. Když ty zanecháváš tak kvalitní a milé komentáře, pěkné příspěvky.... tvoje čtenářská základna poroste.

    Gratuluji vítězce!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja pozerám a stále tomu nemôžem uveriť :D Nemávam šťastie v hre, toto je prvý krát po dlllhej dobe kedy som niečo vyhrala, ďakujem veľmi pekne za túto možnosť. Veľmi sa už teším na prekvapenie a určite dám vedieť aj na svojom blogu, ktorý som dokonca len nedávno začala zveľaďovať :) Úprimná vďaka ;)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marci, nejprve velká gratulace vítězce! A potom velké poděkování pro Tebe! Děkuji Ti za milé ocenění! Moc ráda k Tobě na blog chodím! Vždycky zde najdu něco nového a zajímavého!!!Marcelko, přeji Ti hodně inspirace a samozřejmě také hodně nových návštěvníků!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak víš co, když nemám práci a i když se starám o barák a zahradu, stejně mi ještě spousty volného času zbývá. Tak abych se totál nezbláznila chodím a fotím. I se psem teď už chodím míň na výstavy protože na to není tolik peněz....

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate