pátek 26. července 2013

Víkendová MINI GIVEAWAY aneb holčičí tretky


Moji milí čtenáři,

od poslední giveaway mi přibylo tolik nových čtenářů, že jsem to ani nečekala. Strašně moc Vám všem děkuji, i těm co pravidelní nejste...Moc si cením Vašich komentářů a není to žádné klišé. Je skvělé, když se to podaří a rozvine se v komentářích diskuze - navzájem si radíme, sdílíme zážitky či zkušenosti...
Já na svém blogu dávám tipy ze svého života Vám a na oplátku od Vás často dostávám Vaše tipy, které moc oceňuji  spolu s milými komentáři.

Takže dneska jedno malé a krátké dárečkování. Pro dvě z Vás, které vylosuje moje dcera mám tady maličký dárek z mého ateliéru - čerstvé kousky z mé kolekce holčičích tretek. Už je to dlouho, co jsem něco tvořila (trochu jsem svého "múzáka" zanedbávala)  a naposledy to byli jarní ptáčci  jako zapichovátka do květináče z filcu, pokud si někteří z Vás vzpomínají.
Dnes to bude něco jiného - je léto, takže kytičky a budou fakt všude :-).
Živé květiny miluju a vy to víte, často je fotím, maluju, kreslím, zdobím jimi dort a teď ozdobím kdejakou kabelku či klíče nebo klobouk.....-)....
Dnešní dvě věcičky, které můžete vyhrát jsou vlastně předzvěstí mého pondělního článku, ve kterém nejen oznámím vítěze, ale představím Vám celou moji pidi letní kolekci. Zároveň jsem se rozhodla i založit stránku pro blogsale. A nebude to blogsale kosmetický, ale tretkový - věcičky z mého aťasu. Většinu mých věcí můžete vidět a koupit na fler.cz a tam budou taky brzy k mání i kytičky - ale nejdřív budou moje výrobky vždycky zde a Vy se o nich dozvíte jako první.
Mám totiž ráda bližší kontakt s potenciálními zákaznicemi než jaký mi poskytuje fler. Fler je fajn, poskytuje prostor mnoha tvořilkám i opravdovým umělcům, ale já bych ráda poskytla i přímější styl prodeje - prostě možnost napsat mi na mail, objednat si něco konkrétního či speciálního na zakázku dle Vašich barevných potřeb - ráda bych zpětnou vazbu.....Pokud to bude bavit i Vás bude to strašně fajn.....

Dobře, dnes ale giveaway:

1) přívěsek na kabelku "Hibiscus"


2) klíčenka květina "Hibiscus"



Stačí když mi napíšete komentář - jak s Vám líbí kytičky, jestli nosíte klíčenky nebo co si myslíte o blogsale nebo jestli nakupujete na fler .....nebo prostě cokoliv.. a připíšete emailovou adresu.....toť vše.
V neděli v 20.00  GA skončí.

A jak to udělat, aby Vaše plážová taška z Marianne časopisu byla originální?
Můžete ji ozdobit kytičkami značky eMF :-D


             Mějte moc krásný víkend!!! 
V pondělí se na Vás bude těšit Vaše eM

5 komentářů:

  1. Jé, no to já se ráda zapojím, protože klíčenky, brože a všelijaké blbůstky mám moc ráda. Navíc jarní pipi jsou přímo ukázkové a tyhe kyti taky!!! Svazek pracovnch klíčů zeje prázdnotou a přímo po ozdobě volá.
    Hezky nás rozmazluješ:)

    OdpovědětVymazat
  2. JEE, aj ja chceeem kytičku! Akurát včera som s ťažkým srdcom vyhodila kľúčenku, ktorá bola už strašne ušmudlaná a polorozpadnutá. Takže novej by som sa potešila, a zvlášť od eM! :)
    margaretka75@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Kytičky jsou skvostné! A na tašku či klíče jako dělané! Obzvláště na klíče by se mi teď něco hodilo :-)! A obzvláště od eM! To by bylo skvělé!!! Na Fleru moc nenakupuju, ale moc ráda se tam chodím inspirovat!

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pssssssssssst a pozor na kytičky....

    eM, ty jsou nádherné! Sama taky občas něco vytvořím, ale takhle krásné kytičky mě vůbec nenapadly.

    Na Fler se chodím kochat nádhernými výrobky, u některých hoooodně dlouho uvažuji, jak je mohli autoři vytvořit a často na to ani nepřijdu :)

    Na klíčích mám teď přívěsky z Paříže a tahle kytička by k nim moc hezky ladila...a moje kabelka je nudně černá, takže tohle oživení by se hodilo :)

    Prosím, prosím eM, udělej můj svět barevnější! :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Díky povalování na lehátku na bazénu jsem se dostala k tobě až dneska a prošvihla to....tak snad zas někdy příště. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate