pondělí 24. listopadu 2014

Bandita, životní láska.. aneb dlouhá byla cesta..


V co-by-kdyby tagu jsem vám na sebe práskla, který že to je můj nejoblíbenější parfém. Je načase si ho představit trochu blíž. respektive tu dlouhou cestu k němu.. seznamte se s banditou.


Ale nejdřív trochu historie :o)

Hledání dokonalé vůně je běh na dlouhou trať. Kdysi jsem četla, že žena by si měla najít tu svou vůni a té se držet po zbytek života. Samozřejmě bokovky jsou povoleny, to by zas ten život byl poněkud nudný, že :o)
No jo, to se snadno řekne, ale hůř udělá, že.. mé mládí se neslo v duchu "čím víc Impulsů" tím líp.. kill me now :o)

zdroj: cos2000distribution.ro
Když mi bylo dvacet, poprvé jsem potkala vůni, která mě dostala do kolen.. bylo to po všech těch (maďarských) sprejích zjevení z jiného světa.. Joop Femme..
zdroj: fragrantica.com
Měla jsem maličkou lahvičku, kterou jsem si hýčkala a šetřila si ji na ty nejvzácnější příležitosti. Z nostalgie jsem si nedávno přihodila k jakési objednávce vzorek a víte co? Ona mi docela voní ještě dnes.. odborný názor třeba zde
A ano, stále se vyrábí :o)

Pak následovalo zatmění, kdy jsem si vždycky koupila něco v drogerii, voněla se tím a moc se mi to nelíbilo (namátkou dvě největší hrůzy.. bílý Charlie a "vykřičník".. bože můj.. kill me now again)

Pak přišel on, koupený v drogerii za čtyři stovky a koupený znovu a znovu a znovu.. chlapi mi doslova padali k nohám, když jsem se jím navoněla.. milovala jsem ho, byla jsem přesvědčená, že jsem ho našla.. navždy.. a pak mi ho přestali dovážet.. :( a ne děti, ebay tehdy neexistoval.. doslova a do písmene jsem ho oplakala a hýčkala si flakon s poslední kapkou jako připomínku těch chlapů padajících mi k nohám... toť on: Kookai..

zdroj: fragrantica.com
Myslím, že už se ani nevyrábí, dá se ulovit na amerických e-shopech, ovšem cena je krvavá.. když jsem ho před časem našla na amazonu, neodolala jsem a za 2x30 ml jsem včetně DPH vyplázla přes dva litry.. jednu třicítku jsem spotřebovala a tu druhou si co? Ano, hýčkám.. :o) voní mi.. i po těch letech.. z části z nostalgie, to uznávám..

A teď se konečně dostávám k tomu, že jsem po letech opět našla něco, o čem si myslím (už zase!), že je to láska do konce života. Hledala jsem, zkoumala, objednávala vzorky.. jednou jsem si objednala vzorek Agent Provocateur a to prosím jen proto, že se mi líbil název.. (a flakon)
Povrchní pizda v plné parádě :o)
konkrétně tohohle agenta:

zdroj:http://xperfumes.com.vn/ 
A došlo mi, že mě na téhle vůni fascinuje ten "ocásek", ten úplný dojezd.. voněla z něj kůže.. a já konečně pochopila, co hledám.. rozjelo se pátrání po kožené vůni.. spousta hodin na netu, spousta vyhozených peněz za vzorky.. spousta zklamání.. a.. nakonec.. tadáááá!!

Bandit!!!

Robert Piguet Bandit je úžasná, nádherná, dokonalá vůně.. dle některých zatuchlý smrad, dle jiných krásná, ale nenositelná mezi lidi..
Já ji teda nosím. Nosím ji téměř denně a nešetřím s ní.. pravda je, že v létě, když bylo asi pětatřicet ve stínu, se stala poněkud dusivou :o)) ale víte co? Ať si okolí trhne!! V zemi, kde tolik lidí nepoužívá ani deodorant (o antiperspirantu nemluvě), mi může být názor okolí ukradený..
S chutí se každé ráno zliju banditou a okolí se s tím prostě nějak vypořádá.. ano, slyšela jsem i názor, že smrdí.. no a co.. je mi to jedno!
Ehm.. pokud se potkáme, možná vám vonět nebudu, ale lásce neporučíte :o)))
A jak vlastně bandita voní? Jsem pouhý parfémový učedník, takže já říkám, že nádherně.. je to strohá, ostrá, krásná vůně kůže.. vůně kožené kabelky, nové kožené bundy, kožených sedadel v luxusním autě.. koženého koňského sedla.. lehce zpocené kůže.. ne, neušklíbejte se.. je dokázáno, že pot milované bytosti člověku voní.. a bandita je moje láska.. navzdory tomu, že v oficiálním složení jsou složky, které samostatně nesnáším - ylang, neroli, růže.. ale tady jsou spojeny s těmi ostatními do absolutní dokonalosti. Poučení zní: neodsuzuj parfém kvůli konkrétním složkám, nikdy nevíš, jak to voní dohromady :o)
Fundovanější recenze u parfumerky, na arome a ta nejpoetičtější z poetických... tady.. prostě celá já (říkala eM :D a ta mě zná!)
Zvláště si prosím povšimněte části "s rebelskou drzosťou (napriek tomu krásna, štíhla, blond, vysoká a eště aj elegantná)" :D tak jestli to nejsem já, kdo je úplně jako ta, která banditu stvořila, tak už fakt nevím (pravila skromně) :D a teď prosím ty čtyři z vás, které to čtou a zároveň mě znají, aby to buď potvrdily nebo mlčely navěky :o)))
Toť příběh můj a mé cesty k banditovi.. a příště si dáme pokračování, protože každý chlap má konkurenci.. i milovaný bandita..
A co vy a vaše parfémové mezníky? A pamatuje tu někdo Impulsy a Kookai?
Krásný den všem, ať voníte čímkoliv :o)
Enka Q.

39 komentářů:

  1. Tak to každopádně Sis - jsi to celá Ty!!!!! :-* Ty moje rebelko! Hele, vždycky se na Vás dva strašně těším na Tebe a Bandiťáka, myslím, že k nikomu nepasuje tak skvěle a dokonale jako k Tobě. Je to dokonalá vyváženost mužské a ženské energie. Si pamatuju, jak jsem ho fetovala celou tu dobu v tramvaji do ZOO a vůbec mi to nepřišlo moc. Přesně v době, kdy cítíš nejvíc nejlacinější spreje a kolikrát ani to ne a spíš čpavek, je potkat takovou voňavou Múzu fakt požitek pro smysly - pánové mi určitě dají za pravdu !-)...... Jó k té životní lásce je cesta někdy sakra dlouhá, asi budu muset sepsat tu svoji hehe.....startovací vůně jsou u nás identické...spousta Impulsů :-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó díky drahá :o) a máš pravdu, chlapi mi ho chválí.. tak doufám, že mi banditu nepřestanou vyrábět, to bych opět oplakala.. (a pak si našla jiného, že jo :D)

      Vymazat
  2. a strašně se vždycky v drogešce bavím, když tam vidím vykřičník a Chárlího.....jsou nesmrtelní! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt ještě k vidění?? To se musím kouknout :o)

      Vymazat
  3. Já ani mezníky moc nemám, taky mladší ročník, takže ty první legrácky buď nepamatuju, nebo jsem je viděla, ale nepoužívala. :))
    Ale někdy kolem 12. roku mi z nějakého důvodu začali lidé dávat jako dárky hnusné levné voňavky, které jsem většinou schovala na dno skříně a potom vyhodila. :D
    Teď si je kupuju sama a pravou vonnou lásku jsem ještě nenašla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic jsi An nepřišla, co se týče našich mezníků :-) ale zas vidím, že jsi taky měla své kostlivečky ve skříni .-). Hm, mě nikdo vůně nekupoval :-).....Ale zas třeba mým holkám už jsem jich pár koupila a sleduju jak jsem jim vyvíjí vkus a čumáčky :-D, každá je úplně jiná..
      A neboj ta pravá vůně jednou příjde !-) - kdo hledá,najde....

      Vymazat
    2. Mě taky parfémy nikdo nekupoval.. :o(
      A vydrž An, ta pravá parfémová láska si tě najde!

      Vymazat
    3. No, vzhledem k tomu, že jsem jednou dostala od dědečka úchvatný polský "channele", tak buďte rády. :D
      Stejně si vůni člověk musí vybrat sám. :)
      Hledám. Tak snad hledá i parfémová láska. :))

      Vymazat
    4. polský channele mě pobavil An :-D.....určitě se jednou sejdete, co já už nakoupila vzorků na parfums než jsem se propracovala k té mé jediné :-)))

      Vymazat
  4. Uáá, Impuls. A co Chansond'eau? :D

    Jestli ti voní kůže, zkus Bottegu venetu, je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Impulsy byly fakt nej :-)....ale jó i šansóna pamatujem, ale nikdy jsem ho teda neužívala :-)
      A s Bottegou jsme začínaly, Enka s ní koketovala (než našla Bandiťáka) a vždycky jsme se spráskaly v douglasu :-D, na ni voní moc hezky - na mě už ne - k Ence prostě ta kůže sedne

      Vymazat
    2. Žíš! Chanson taky! Bože... :o)
      A s Bottegou se to má tak, jak psala eM, je fajn, voní mi, ale pro mě je to slabý čajíček :o) ale kdyby mě jím někdo obdaroval, zlobit se nebudu :D

      Vymazat
  5. Tě neznám, ale teď se chci seznámit :-) Kookai jsem měla taky, ale oranžový a pak to byl první obchod, který jsem v Paříži hledala, když jsem tam poprvé přijela. Já měla trochu štěstí v neštěstí, že u nás doma se na vůně moc nejelo, takže mě doba Impulsů a spol minula, protože já tak nějak odjakživa chtěla PARFÉM. Což se nesetkávalo zrovna s pochopením. Takže začátek byl právě Kookai, potom Jovan a pak přišla moje velká láska na několik dalších let - Hugo Boss Hugo Woman. Jenže časem jsem z něj začala kýchat, tak jsem hledala dál a přišlo období velké promiskuity, abych se po čase zase na chvíli usadila - tentokrát u Fragile od JPG. Ale toho jsme teda docela podváděla, se musím přiznat, hlavně s Chanelem, protože jsem se moc chtěla pročichat k Pětce (ne a ne a já prostě aldehydy nedám nikdy, už jsem se s tím smířila) nebo aspoň ke Coco (ta mi voní, ale už ji zas nechci :-) ). Po narození dětí jsem přestala snášet parfémy vůbec, asi tři roky nenosila nic krom pofidérních polejváren typu L Occitane a pomaličku se přesouvala k niche vůním...až jsem skončila u L Artisana. Pak jsem měla období čisté přírody a to až do doby, než jsem potkala toho morbidního dědka Serge. Období přírody mám stále, ale dědek mě dostane kdykoliv (pokud tam teda nenarve aldehydy jako posledně do Orfeline...ale co, aspoň jeden, který fakt nechci a nejspíš ani nikdy chtít nebudu :-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžový Kookai taky pamatuju, taky byl fajn, ale ten žlutý byl prostě nej :o)
      A Jovan, jasně! Na něj jsem už milosrdně zapomněla :o) k niche vůním se propracovávám, L Artistan už mou vzorkovnicí prošel a něco i dost zaujalo, seznámení se Sergem mám v plánu..
      Aldehydy mi nevadí, ale chápu, že někoho zabíjejí jako mě třeba ylang :D

      Vymazat
    2. Já mám teď doma čistý ylang, jakože nic moc kvalita, ale míchám si ho do olejů na vlasy, takže zas nepotřebuju žádnou haute parfumerie. A teda taky nemůžu říct, že by to byla moje nejoblíbenější vůně, ale zjistila jsem, že když se řízne hřebíčkem, tak je daleko sympatičtější. Ale ty aldehydy fakt nedám, třeba z tý Orfeline jsem cítila fakt Dove mýdlo a hodiny a hodiny (on je chlapec docela lineární, když se to vezme kolem a kolem, dědek jeden :-) ). A to fakt nemůžu a kdyby náhodou, koupím si to v drogerce za dvacku, že jo... :-)

      Vymazat
    3. Co se týče aldehydů musím souhlasit s Renčou, na mě prostě Chanel smrdí, nelíbí se mi to, ikonu nambr fajv jsem nepochopila :-), radějc mám "chanel" z lídlu - a koupíš to za stovku...i ta původní Mademoiselle podle čeho je to kopírovaný mi fakt nevoní....Jediná Chanelovina, která mi voní a jen v zimě je exclusivka Jersey (vanilka a levandule, úžasné kombo), tu bych brala :-), ale to je fakt vyjímka....Ufff nechuť k ylangu máme s Enkou společnou :-), ale ve směsích mi nevadí, dyť ho rvou všude :-D - ještěže není v Hermés. Tak ten Artisan - doma něco mám od Enky, ale zatím mi to nesedlo, ale tuším, že jeden na mě testnula kámoška a byl fajn - teda nevím co to bylo, budu se muset zeptat :-).....No a doufám teda, že mě Enka pak se Sergem seznámí !-)

      Vymazat
  6. Samozřejmě že jsi to Ty! Musím konečně poznat Tvého banditu, už se těším až nás seznámíš :-)) Jinak ty Impulse sprejíky, pamatuji se, že jsme je doma měli, v období mé puberty, než má teta začala dealovat Avon. Pak spreje od nás vymizely a objevil se u nás Little Black Dress (:-! Který mám používá do dnes :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííík!! :D A neboj, s banditou vás seznámím co nejdřív! Musíme se domluvit na to kafe a dlužím ti ten MMU :o)

      Vymazat
    2. No jo, on pak po Impulsech přišel ten Avon a Oriflame...a taky Fáčka byly velký zjevení :-DDD. A máma má štěstí, že ji pořád vyráběj, to mě Oriflamáci mou kultovní vůni zrušili :-)

      Vymazat
  7. tak jsem si taky hezky zavzpomínala na voňavé lásky a nelásky :) vzpomínám, že kolem 12 let někdo v okolí prodával avon, tak moje první byla od avonu taková v oranžovým flakonu tvaru koule s nějakým šíleně dlouhým názvem...pak naši začali dost lítat do zahraničí, tak jsem pořád měla takové ty ťuťu miniatury v cestovních balení od nejrůznějších značek, vím, že z dioru jsem si nevybrala nic. potom jsem jednu dobu jela hodně v cheap and chic vůních, byly takové young&fresh :D jedno léto jsem voněla jen třešňovkou od locitane a ta byla, na jaře do ní zas půjdu.. poslední 2 roky jedu přes léto v armanim aqua di gioia a loňskou a letošní zimu Sí taky od armani, to ještě momentálně střídám s versence od versace. teď ještě koukám, že mi ve skříni leží nějaká lacoste a laura...jee laura to je slaďoška vyletněná :D jinak super článek :) já stejně většinou ve vůních nicmoc nepoznám, buď mi to voní nebo ne, ale že bych šla vyloženě po určitých niancích, na to nejsem dost vycvičená :D jooo víno, to je jiná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, já pamatuju, jak jsme si prohlíželi s kámoškou katalogy Avon a Oriflame hladový z komunistický éry a chtěly si koupit všecko :-)...Já milovala Northern Lights od Oriflame, měla jsem edt, kuličku i tělový mléko, dokonce to archivuju - edt už nemám, ale kuldu vysušenou a nevypatlané mléko mám :-D...ale pak už to nebylo v nabídce a vůbec se to nedalo sehnat, tak jsem šla do drogéšky - a dlouho vyhrávaly Mexxy.....Armána aqua mám ve vzorku,jasná letnička, snažila jsem se jí dát šanci -ale vždycky to něco převálcovalo :-). Versence je taková pohoda na denní nošení úplně v klidu...Vidím, že jsme tě inspirovaly kouknout do skříňky :-).
      Já teda víno miluju, ale stejně jako u vůní nuance mi jaksi unikají - vůně musí vonět, víno musí chutnat :-DDD - typický konzument :-)

      Vymazat
    2. Ani se neptej, co jsem četla místo "kuldy"... :-O :-D

      Vymazat
    3. No Versence jsem měla hodně ráda, ale pak ji mělo nějak moc lidí kolem mě a já jak se neodlišuju, tak trpím :o)))
      A Loccitane třešňovka byla fajn letní vůně, jen mě naštvalo, že se mi po dvou měsících vlastnictví zkazilo to třešňové tělové mléko a tak jsem na Loccitane zanevřela..
      Víno testuju se stejným potěšením, jako parfémy :D
      A děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  8. Jsem ročník pětaosumdesát, takže u mě je to jasnej Čárlí a Bjůůů (B.U.)- pamatujete? Používaly jste to některá? :D Pak ke mně jednoho dne přišla omamná Mimóza od Yves Rocher a přiznám se, že ta mě omámila cca na 2 roky. Měla jsem ji snad 2x nebo 3x. Mezi těmito mými mezníky se občas objevila nějaká ta výhybka v podobě Avon a Oriflame "voňavek" (parfémované vody bych tomu ještě neříkala). Před pár lety jsem dostala od mamči zelené jablíčko (DKNY) a přiznám se, že ač to hodně lidí nemusí právě kvůli tomu, že bylo jendu dobu všude,...já se k němu ráda vracím a momentálně jsem v něm opět zahalená. Ale jakmile přituhne (už se to blížíííí), na stupínek vítězů se opět na pár zimních měsíců postaví můj Bárbery Brit, jucheeej.
    Zvědavost mi nedá, Banditu musím někde očuchat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi jsi mladší od devět let než já :-))) ale Bjůůů pamatujem, ale už je to novější image - nedávno moje holky obdivovaly jejich balení v plechovce :-D, taky dost nesmrtelná drogérková :-) Yves jako vůně umí, to zas jo - ty jejich sprcháče jsou k sežrání - milovala jsem verbenu a tuším zelený čaj a přestali to vyrábět, na to mám dost smůlu, než jsem se stihla předzásobit a koupit si i kuličku bylo to v čudu.....
      A nebudeme nic zastíra Avonem a Oriflamem jsme si prošly všecky, viz. koment výše :-)))........

      Vymazat
    2. Bjůůů pamatuju, ale neměla jsem ji, ten Charlie stačil až až.. :D u Rochera jsem měla ráda žlutou Ódu na radost, ale přestali mi ji vyrábět.. a zelené jablko DKNY jsem měla taky, jen mě štvalo to, co u Versence... že ji má každá... ale je pořád krásná, to uznávám.
      A já teda voňavku Avon ani Oriflame nikdy neměla!! :D

      Vymazat
    3. Tak to Sis velice převyšuješ nás mudly, co nakupovaly u Avonu haha........DKNY i Versace jsou fajn, však jsem ji nakonec koupila v pidi balení kamarádce vůní neznalé a jak byla nadšená, ale je to tak - maj to všichni, je to v každé parfumerce a není to tak cenově náročné jako jiné voňavé lásky :-D

      Vymazat
  9. Tak určitěěě, kdo měl Impuls, byl NĚKDO a na L´Eau de Kookaï taky nemůžu zapomenout, ta vůně byla neobyčejně dráždivá. Zrovna nedávno jsem si na ni vzpomněla. Vykřičník taky musel být a taky Chanson d´Eau, ještě si pamatuju i tu reklamu na něj. :-D Jsem ráda, že tuhle dobu taky někdo vytáhl na světlo boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb, ani nevíš, jakou mi udělalo radost, že si Kookai někdo pamatuje! Ta byla, co? :D
      A tak trocha retra někdy neuškodí.. :o)))

      Vymazat
    2. Jo jo je třeba vzpomínat občas na to slavné minulé století, abychom si připomenuly jak úžasný výběr teď máme :-)))
      Ten Kookai šel mimo mě a fakt se za to stydím :-))) ten Mexx no !-)

      Vymazat
  10. Tak pozor, ještě je třeba zavzpomínat na deodoranty BAC, páč vzpomenout jen Impulzy je podpásovka "pestrému" výběru na sklonku osmdesátých a devadesátých let:-D Zelný BAC byl brutus, ale hnědý nebyl úplně marný. A dokonce mi moje čichová paměť nabídla výjev nějakého v Maďarsku ukořistěného Mošusu. Kookai byl ikonický!! Ještě z nostalgií vzpomínám na fréziové Indian Summer od Priscily Presley.
    Dík za flashback :-)
    Banditu neznám, mám v kožených mezery :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak BAC jsou do mé paměti vryty nesmazatelně, proto ta zmínka o Maďarsku v závorce :o)))
      Ty pamatuješ Kookai?? Že byl dokonalý? :o)) bože, těch chlapů, co se na mě díky němu nalepilo :o))) poslední lahvičku jsem tehdy ukořistila v už dávno neexistujícím obchůdku u zastávky Husův sad a dodnes si pamatuju, jak jsem ho kupovala a paní prodavačka mi řekla, že je poslední a že už nebude a já pak stála na zastávce, čekala na 102 a tekly mi slzy..
      A hádej, čím jsem se dnes zlila... Habanitou!! I´m in love :o)))

      Vymazat
  11. Přemýšlím, kde u Husova sadu byla malá drogerka? Jedna byla na rohu Bráfové, ve směru ke Kotasovi (i toho pamatuju :-(, pak to byla večerka a později vinotéka či co. Jestli je to ta, tak to jsme chodily ve stejných šlépějích:-) A stodvojkou co jsem se najezdila, občas i ta slza ukápla (z nepovedené zkoušky)
    Habanita je pecka nádherná! Pro vysokého, štíhlého, blonďatého anděla s ďáblem v těle :D jako dělaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo u zastávky trolejbusů směr Kotas (taky pamatuju).. vedle bazar s foťákama, ponožkárna a nesmrtelný Nikolas gyros hladové okno :D pak tam bylo něco jako cestovka, ale co je tam dnes, to netuším.. stodvojkou už moc nejezdím.. když se výjimečně vyskytnu v centru, radši se na Fifky projdu :o))
      Blonďatý anděl s ďáblem v těle.. celá já :o)))))))

      Vymazat
  12. Bože! (toho voňavého myslím)... L´eau de Kookai... asi budu plakat! Něco už jsem používala i před touto vůní, ale je to jaksi v mlze.. tahle byla iniciace, zasvěcení do parfémového světa :) Chlapi mi ale k nohám nepadali. Další byla Courreges 2020 tuším, jestli jsem ji dobře identifikovala, nesla se v duchu hledání "nové Kookai", a pak YSL Opium Fraicheur d´orient, to byla u mě ta, na kterou se chytali chlapi. Pak dlouhé hledání.. a zastávkou byl Dior Eau de Dolce Vita (3 flakony), a ke konci téhle éry se přidal Guerlain Acqua Allegoria Lemon Fresca a L´Instant... pak těhotenství a kojení, tzn. jen a pouze obyčejné mýdlo, nic víc jsem nezvládala.... na jaře jsem se probudila a začala jsem znovu toužit po voňavém světě.. momentálně frčím na Byredu a Diptyque .... a stále se rozhlížím... rozkošný voňavý vesmír - ach! Zdravím K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti vzpomínka na Kookai vhání slzy do očí? :o) hledání jeho náhradníka bylo tehdy hrozné.. nic mi ho nedokázalo nahradit, ale nakonec jsem se s tím smířila, co mi taky zbývalo, žejo :o) dokážeš si představit, jak se mi rozklepaly ruce nad klávesnicí, když jsem ho na tom amazonu objevila? Dokonce jsem kvůli němu byla ochotná podstoupit martyrium celního řízení, které trvalo tři týdny!! Má důvěra v české uřady opět stoupla :o)))

      Vymazat
    2. Baže, a jsi dobrá, žes amozon i celníky zvládla! Jsem zvědavá, zda by mi i teď voněl nebo je to minulost? Každopádně jsem si tehdy myslela, jak jsem originální :D ... realita bývá tvrdá! Čtení mě včera tak rozvrkočilo, že jsem zapomněla napsat, že Banditu neznám, ale početla jsem si ten poetický odkaz a konstatuji, že to musím "očuchnout" a jsem moc moc zvědavá na jeho konkurenci! pa K.

      Vymazat
    3. Ahój Kači, Enka má taky můj obdiv, že si troufla na amazona a celníky :-)...
      Hele já díky tomuhle článku furt uvažuju, co jsi mi to naposledy u nás dala čichat, jako už je to nějaká doba, ale tuším že to byl Gurdžijev nebo Artisan - jedna vůně byla skvělá a ta druhá pamatuješ - fialky a kůže, ve který na mě nebyly žádný fialky? :-DDD To je naprostá alchymie tadle věda a myslím, že co se týče originality, tak ta tu bude určo, na málokom voní něco úplně stejně - když pominem ty prvoplánové věci. Sakra a proč si já nemůžu vzpomenout na moji vůni, která by posílala chlapy do kolen????? :-))))))))))

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate