pátek 29. května 2015

Tělová péče nejen pro citlivky s Weledou

Pěkný den Vám přeji,

venku se to poslední dobou tvářilo jako zelený podzim a člověka to nějak zarazilo v jeho téměř letním nadšení a plápolání,
tak aspoň byl čas usednout doma a napsat jednu recenzi. (Po té, co jsem zvítězila nad demoralizací z počasí)
Dneska to bude o tělovce - myslím, že péče na tělo už tady dlouho nebyla.
Tentokrát můžeme poděkovat zastoupení firmy Weleda.


Jak už to tak se mnou je, můj blog je místo, které si hájím a píšu si zde, o čem chci.
Není to prodejný plac na internetu. Svoje spolupráce si pečlivě vybírám.
Možná to zní nafoukaně, nevím, ale prostě píšu jen o tom, co mě opravdu zajímá
a věřím, že to bude zajímat i mé milé čtenářky.
Jsem taky čtenářka blogů a kolikrát bych plakala nad nezáživnými tématy v českém rybníčku....
Mám za tu dobu, co píšu blog, na nabídky spolupráce docela nároky.
Podstatou je milá komunikace (by člověk nevěřil, jak tohle zničí často hned první dojem z nabídky),
sortiment výrobků, které mě opravdu zajímají a v neposlední řadě možnost vybrat si sama, co chci testovat a o čem chci psát
(být blogerkou pro mě není povolání, ale svobodná zábava) a také možnost pravdivě ohodnotit výrobek nikoliv nějaká "jestliže".
Proto jsem s velkou radostí přijala nabídku na spolupráci od firmy Weleda, asi nemusím psát, že všechny moje nároky výše popsané tato spolupráce splňuje. A mě je ctí být oslovena.
A doufám, že výhody z ní poplynou i vám.

Z nabídky Weleda jsem si pro tentokrát vybrala jejich novinky z mandlové řady pro citlivou pleť.

Mandlový sprchový krém


Výrobky k testování mi přišly v době, kdy jsem válčila s dehydrovanou pletí po celé ploše.
Musím se ale přiznat k jedné pošetilosti. Pomohla jsem tomu, co se těla týče, i já sama.
Koupila jsem si, hnána touhou po příjemné vůni, (které Yves celkem umí) sprchový gel od Rochera
Zelený čaj.
Vůně nádherná, ale po několika použitích jsem si svoji už tak sušenkovou pleť totálně rozhodila.
Inu, nepoučitelná povrchnost, uznávám, ale poučila jsem se už, a nikdy více...

Mandlový sprchový krém mi byl sympatický hned svou konzistencí.
Oblíbila jsem si ještě před pokoušením panem Rocherem sprchové oleje, ale po nějaké době používání jsem seznala tuto formu, ne úplně ideální a přestala jsem být motivována používat je.
Nic proti olejům, miluju je, ale to patlání, příliš tekutá konzistence a špatné dávkování, chyběla mi ta hutnější konzistence sprchových gelů..


Tento sprchový krém má totiž konzistenci běžného sprcháče, ale bez toho odmašťovacího účinku.
Už to mi bohatě stačilo ke štěstí, když jsem zjistila, že jsem se po sprše "nezdrcla o dvě čísla", kůže nebyla napnutá a vysušená.
A pokud jste hravé a u přírodních produktů vám chybí to pěnění, tak věřte, že když si dáte tenhle umývací krémík na žínku, tak i napěníte - nikoliv vypěníte....
Ale čím mě naprosto tenhle sprcháč okouzlil, a vytěsnil tak veškeré tužby po nějakých voňavých Rocherech a dokonce i Radoxech, je VŮNĚ.
Lidi, jestli milujete jemnou nevtíravou vůni marcipánu - tohle je pro Vás.
Ta vůně nevydrží dlouho na těle, není ani taková, že byste měli pocit, že jste se tím marcipánem přejedli.
Ona vás jen tak marcipánově pohladí.
Nekecám, první, co moje teenage dcera atopik při testování ve sprše na mě křičela - to nááááhderně voní.
Takže spokojenost dvou ze dvou :-)
Myslím, že i pro maminky a malé děti bude tenhle sprchový krém velice příjemný a užitečný.
Tento a ostatní sprchové krémy od Weleda jsem teď viděla i v sortimentu drogerie DM (cca za 189 Kč).
Samozřejmě pokud máte bezproblémovou kůži a neřešíte citlivost či suchost a jiné nešvary, asi se vám nebude chtít dát tolik peněz a koupíte si něco obyč. Chápu.
Ale pro nás citlivky není sranda najít něco, co vyhovuje za dobrou cenu.
Většinou všechny produkty pro atopiky a citlivky šroubujou ceny hrozně vysoko.
Tato cena mi připadá adekvátní (ano, i v případě, že jsem za sprcháč tentokrát nezaplatila - mám vyzkoušeno a vím, že tu cenu za něj příště dám).
Ráda bych vyzkoušela i jiné "příchutě" s dcerou určitě neodoláme levanduli.
Ona totiž ta ani spotřeba není nijak divoká při vyšší ceně, stačí opravdu málo
 a člověk je umytý, však nerubu někde uhlí, že. :-)
Navíc oblíbila jsem si tyhle krémíky do sprchy i na cesty, Weleda totiž některé dělá i v mini balení (dostanete je koupit v dm drogerii), škoda, že zatím nemají mini tuhle mandličku.

Složení:

Nebudem si ale nic namlouvat, jenom sprcháč by mě nezachránil v mém boji s dehydratací.
Teprve dvojkombinace - sprchový krém a tělové mléko - mělo žádoucí účinky.

Mandlové tělové mléko pro citlivou pleť 



A jestli chcete vědět, jestli tak krásně marcipánově hladí jako sprcháč - tak ano!!!!!!!
Mléko má velice praktický dávkovač, díky Bohu a Weledě, že něco takového vymysleli.
Mlíčko je totiž opravdu docela tekuté, ale díky dávkovači prostě nebudete plýtvat.


A opět stačí párkrát nadávkovat a máte celé dospělé tělo namazané.
Skvěle se roztírá a vstřebává se, teprve u tohoto výrobku jsem zjistila, že nemusím na sebe nanést tunu "masti", aby tělo nebylo vysušené. Někdy je méně více s tou správnou formulí.
Pleť zůstává hydratovaná a hebká dlouho a to opravdu kvituji s povděkem.
Co se týče uklidnění citlivé kůže, zde vždycky testuju kůži na nohou po holení, pokud začne na mlíko reagovat, tak není tím, čím se zdá.
Zde marcipánové mlíko prošlo testem bez úhony.


Jako poslední tady máme novinku ze stejné řady - mandlový krém na ruce pro citlivou pleť.

Co se tohoto odvětví týče, tak se zase přiznám, že mi celkem bylo jedno, co používám na ruce, prostě co bylo doma
( ale naprosto pomíjím krémy ala chemkové silikonové "rukavice").
V zimě a při úklidu neskutečně oceňuju rakytníkovou indulonu - jinou ale nesnesu.
A pak jsem většinou používala třeba tělové máslo Alverde i na ruce atd.
Jediné, co jsem u krémů na ruce vyžadovala je, aby se dobře vstřebaly, především v práci, kde většinu času datluji na klávesnici
 a nechci ji mít umaštěnou, pochopitelně. (tady indulona nehrozí).
Především jsem ale dala krém k testování dceři. Která má ruce suché velice.
Ta si ho poprvé namazala a obě jsme byly nadšené -a vy už víte čím - nad pokojem se ještě dlouho vznášela vůně marcipánu. Jó!
Dcera zhodnotila krém tak, že ji dobře hydratuje a dělá hebké ruce. A je to tak.
Je to až s podivem, že i něco, co neobsahuje sameťáky silikony umí heboušké přírodní kouzla.
U krému nám ani tak nejde, aby vyléčil atopický ekzém.
Kdo je atopik ví, že je třeba prostě mazat a mazat.
Klasická otázka u nás doma: Už ses namazala?? No jó.....(odpověď)
Tento krém si klidně vezmu do práce, rychle se vstřebá, ale zas ne až tak bleskurychle, že máte pocit, že na rukách nemáte nic
(jako to třeba dělá jedna moje emulze od Balea, kterou právě v práci mám), sice můžete hned datlovat - ale taky můžete mazat furt imrvére a nic........
Tady hydratace zůstává, dokud si neumyjete ruce, že jo.
Ale výhradu bych měla - to balení.
Já jsem fakt někdy nešikovná a nemám moc ráda šroubovací obaly, především krémů na ruce,
(a že téměř všechny jsou šroubovací :-) většinou mi totiž někde uklouzne v namazaných rukách ten vršek a já ho pak musím někde lovit.
Už je to u mě folklór...:-), ale nic, co by mě odradilo od pořízení si krému pro sebe (přece jen tento nechám dceři, potřebuje ho víc).
Ale zase na druhou stranu, mám krémy na ruce, jejich šroubovací víčko je úplně mini a to je úplná zrada. Zde je přece jen větší objem víčka...

EDIT: Doplňující info o balení. Byla jsem totiž poučena, že tohle balení má svůj význam a svým způsobem mě to uvedlo k takovému retro zavzpomínání na dobu, kdy většina krémů byla v aluminiových tubách :-)
Aluminiové a šroubovací obaly se používají proto, že (narozdíl od běžných plastových tub a kelímků)
aluminiová tuba nepustí vzduch dovnitř, a tak je zajištěna optimální kvalita výrobku po celou dobu užívání.
:-D, což samozřejmě při užití přírodních ingrediencí má určitě své opodstatnění....
Krém je také v krabičce, stejně jako tělové mléko.
Bohužel jsem ji asi v záchvatu úklidu vyhodila,  jinak schovávám pro recenze, kdejakou krabku...
Složení si tedy opíšeme ze stránek Weleda, kde můžete krémík najít, ještě jsem nestihla zjistit, jestli je tato novinka včetně tělového mléka dostupná i v dm....
Složení:
voda, mandlový olej, alkohol, behenyl alkohol, glycerin, tapioka (maniokový škrob), cetearyl glukosid, karagenan, xantanová guma, kyselina mléčná, směs přírodních éterických olejů*
*z přírodních esenciálních olejů

Co Vy - používáte některé produkty od Weleda? Které jsou Vaše oblíbené?
Máte některý z těchto výrobků?



17 komentářů:

  1. Hezký článek, mandlové řady jsem si zatím nevšimla. Naštěstí netrpím žádným vysoušením, takže sprcháč by byl pro mě zbytečný luxus. Ovšem kvůli marcipánové vůni bych byla ochotná vyzkoušet tělové mléko. Zvlášť pokud se dá použít po holení. Krémy na ruce používám sporadicky a pouze na hřbety rukou, takže můžu i šroubovací, ale stejně dávám přednost zaklapávacím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pokud patříš k těm šťastným, co se mohou sprchovat běžným sprcháčem, tak je to jasně luxus. Já bohužel už to beru jako běžnou péči a to jsem hodně dlouho používala taky běžné sprcháče, ale holt to máme všecky nějak v genech :-/ Ale tělové mléko s touto vůní je opravdu krásná péče.

      Co se týče těch šroubovacích tubiček, tak jsem byla poučena záhy, o tom,že to má přímo význam ve výdrži produktu - ty obaly aluminiové a šroubovací se používají proto, že (narozdíl od běžných plastových tub a kelímků) aluminiová tuba nepustí vzduch dovnitř, a tak je zajištěna optimální kvalita výrobku po celou dobu jeho používání...:-D což mi příjde z hlediska nekontaminace přírodních produktů užitečné a fajn :-)))

      Vymazat
    2. O tubičkách to je pro mně novinka a dává to smysl. Hezký víkend

      Vymazat
  2. zrovna mam levandulovy sprchac a citrusove telove mlieko :) weleda je super, ale tie ceny su trosku prepalene, hlavne u tych telovych mliek.... nastastie sa daju vychytat rozne akcie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, na ten levandulový sprcháč si brousím zuby, já mám ještě rakytníkový malý a je taky super nevysušující, a citrusové mléko musí vonět taky úžasně!!!! co se týče drogerkových cen, tak Weleda patří k dražším to je pravda, ale když se podívám napříč přírodní kosmetikou a eshopy, tak to není tak hrozné,a pravda máme ty slevové akce :-D. Třeba jsem dala za Rochera sprcháč 130 Kč a je to jako bych je vylila do sifonu, tak příště investuju líp :-)

      Vymazat
    2. jasne, oproti inej kozmetike sa to este da, je to skor taka stredna cenova, ale pre mna ako pre studentku je za 200 ml telove mlieko 250-400 fakt vela :) inak ten levandulovy sprchac je fajn, ale nevoni az tak pekne, ako som cakala. citrusove mlieko je skvele :)

      Vymazat
  3. Po tom sprcháči jsem pokukovala, tak jej asi někdy ve slevě koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo stojí za vyzkoušení a v dm často mívají nějaké akce, tak je fajn je využít :-)

      Vymazat
    2. Jsem moc ráda, že díky tobě vím, jak voní, v DMku totiž mají uzávěry zatavené, tak si nemůžu sama na zkoušku přičichnout. (Jinak samozřejmě proti zatavení uzávěru kosmetických přípravků nic nemám, naopak za to mají plus.)

      Vymazat
  4. eM, tak to je fajn, že jste obě sušenky našly konečně něco pro sebe. Weledu mám obecně ráda, ale je zajímavé, že jen určité výrobky. Svého času jsem jela v jejich šamponech, ale po pul roce už tak velké nadšení jako první tři měsíce nebylo, takže jsem si s radostí oželela cca 250,- za lahev šla do jiných vod a paradoxněještě dražších:(...
    Ještě mám od weledy ráda tělová mléka, nekupuju je pravidelně, ale když se čas od času někde objeví za pěknou cenu, tak koupím. Zrovna teď mažu růžové a jsem spokojená. A to dávkování, tos vystihla do puntíku - perfektní.
    Mandlové pohlazení zní lákavě. Tuhle vůně v kosmetice je mi hodně příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutto, je to někdy fakt boj a to člověk koukám nemusí být zrovna atopik nebo citlivka. Je fakt, že jsem zjistila jednu věc a dlouhodobě mě to vede k zamyšlení. Taky se mi už několikrát stalo, že prvotní nadšení pak po delším užívání ochladne a že pleť potažmo i vlasy atd prostě mají rádi změnu, zrovna teď to prožívám na vlastní kůži/pleti, že i střídání krémů pleti vyhovuje více než monogamní užívání dlouhodobé :-))), nevím, jestli to je už tím, že je v určitém věku - období náročnější, fakt nevím ,ale prostě střídám :-D
      Já, tím, že neustále vrstvím na vlasy hennu vlastně žádnou extra péči nepotřebuju a to mě baví asi nejvíc :-), ale je fakt, že to je napříč značkami, málokdy mi sedne úplně všechno jen od jedné značky :-)
      A jsem ráda, že Ti třeba ta mlíka sedí taky, já určitě prubnu nějaké jiné - růžové zní moc dobře, a přesně ty mandle v kosmetice jsou fakt hodně příjemné. A v dm dělají akce čas od času, tak budu vyhlížet.

      Vymazat
  5. To vypadá tak pěkně! Takové jemné a holčičí... :)
    Já jsem vesměs schopná se umývat i normálním sprcháčem, ale na druhou stranu, občasná nadstandardní péče se hodí... Prozkoumám jejich vody, láká mě hodně levandulová řada!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se po klasických sprcháčích taky drbu.. což mě aspoň donutí se pravidelně mazat :o)) nejčastěji kokosákem nebo Alverde másly.. ale fakt je, že ta vánoční limitka už mi leze na nervy.. nějak se mi ta vůně "přejedla" a už mi vůbec nevoní.. naštěstí už se blížím ke konci nasyslených zásob... jooo, napište na něco limitka, napište na pár blogů, že se špatně shání a já to pak kupuju na kila :o))) dobře mi tak!!
    Hele a u té věty "už ses namazala?? No jó..." se mi úplně vybavil ten výraz, co u toho pravidelně slečna atopická dělá.. :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná recenze a příslib nasládlé vůně - to já můžu :) Weledu mám moc ráda, právě používám jejich kosatcový krém. Miluju vůně jejich výrobků, pro mne jsou mnohem příjemnější než např. Alverde nebo Lavera. Z výrobků je skvělá řada pro děti (lepší krém proti opruzeninám jsem prostě nenašla), měla jsem jejich krém na nohy, na ruce, těhotenský olej...vše moc fajn. Jen ceny jsou vyšší. Taky mě dost mrzí, že se neprodávají u nás v ČR jejich přírodní léčiva (jako např. v Německu a Francii). Hezké dny přeju!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné produkty.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Weledu mám moc ráda :-) Mají super sprcháče a oblíbila jsem si hlavně jejich šampony. Mám citlivou pleť a hodně kosmetiky mi vadí, ale Weleda je moje nej. A ta vůně mandlí musí být úžasná :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že Ti Weleda tak vyhovuje. My jsme doma taky citlivky všechny, takže tyhle sprcháče i jejich šampony hodně oceňujeme. Ta vůně je opravdu jedna z nejpříjemnějších, a krásně jedlá !-)

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate