pátek 14. června 2013

Maskování: s Laverou


Dneska mám pro Vás zase trochu té přírodní kosmetiky. Nedávno jsem psala o vzorkované s Laverou, dnes to bude maskování. Začínám se totiž hlouběji nořit do produktů této značky a vybírat si ty, které mi budou vyhovovat.

Dnes si příjdou na své jak majitelky suché pleti a pleti 30+, tak také majitelky mastnější a "zlobivé" pleti.
Moje pleť má totiž momentálně nějaké puberťácké období (že by se nakazila od dcer?:) - většinu roku je to taková klasická "sušenka" a teď s příchodem tepla a slunce na mě hraje nějakou mastnou habaďůru a já si trochu zoufám, najednou sháním přípravky v úplně jiných řadách než obvykle a nevím, co s ní...
Maska je nadstandartní péče, kterou ale moje pleť vyžaduje a vynucuje si ji jako standartní. Bohužel, asi mi dává "sežrat", že jsem masky chvíli zanedbávala, tak jsem si jich teď raději koupila do zásoby a budu Vás informovat o mých maskovacích zážitcích...

Revitalizační maska pro suchou a zralou pleť Lavera - bio divoká růže a bio avokádový olej





No uznejte, že už jen ten název ve Vás vzbuzuje naděje a samé dobré věci :-).

Samozřejmě jsem si tuto masku koupila s ohledem na přírodní složení.
A řeknu to hned, nezklamala mě, naopak ještě teď, když o ní píšu, cítím její krásnou divokou růžovou vůni (stává se Vám to taky?)...Pokud tedy máte rádi esenci růže v kosmetice, jste vhodní adepti...Vůně je velmi příjemná, žádná chemie či těžká květinová vůně, voní velmi podobně jako má růžová voda od Purity Vision, ale více divočeji....
Proč píšu nejdřív o vůni? Asi se shodneme, že když máte mít na pleti něco 10-15 min nemůže to smrdět - i vůně patří k té relaxaci....aspoň já to tak mám :)
Konzistenci jsem zapomněla vyfotit - je o něco řidší než hutné mastné krémové masky, ale na pleti drží dobře, je typická pro krémy této značky, sametová, lehká, není přehnaně mastná...
Návod nijak nespecifikuje jak dlouho máte mít masku na své pleti a či ji smýt nebo ne - ani to nevadí....



....já si ji klidně nechala i dvacet minut a masky smývám všechny pro jistotu. Maska vydrží na 2 použití (10 ml obsah). 

Pleť byla po masce hebounká jak dětská prdelka, vyživená, projasněná, hydratovaná -  škoda že jsem šla spát a nemohla si efektu užít více...efekt hydratace ale zůstal až do rána..Žádné dráždění se nekonalo.
Masku jsem použila, když jsem měla už dost suchou a unavenou pleť a musím říct, že jí dokázala navrátit hydrataci, která hned na druhý den nezmizela...
Každopádně dle složení se můžete přesvědčit, že maska opravdu obsahuje anti-age složky, takže maska působí na zralou pleť blahodárně.



takže ve složení máme: olivový olej, bambucké máslo výborné na hydrataci, glycerin, avokádový olej, lecitin (anti-age), makadamový olej, meruňkový olej, extrakt z růže šípkové, extrakt z černého bezu-květ, kyselina hyaluronová (anti-age), vitamín E (anti-age), řepkové steroly (anti-age), mandlový olej, jojobový olej, slunečnicový olej, vitamín A (anti-age)


A když si smlsnete  během maskování na želatinových bonbónech bez barviv a konzervantů z dm, věřte, že relaxace bude dokonalá :-D...
Tuto masku si koupím znovu ZDE - je to moje "must have" :-)


Hloubkově čistící maska Lavera - bio máta, sůl z mrtvého moře a minerální jíl



Tato maska je vhodná pro normální a smíšenou pleť, a vzhledem k tomu, že mám teď z mé pleti smíšené pocity, tak jsem si ji pořídila (běžně by měla být k sehnání v dm za cca 66 Kč nebo na eshopu výše).


Boj s pupínky a podkožními boláčky je běh na dlouhou trať a většinou to nezachrání jen jeden produkt, ale kombinace produktů - ale masku považuju za jednoho z pomocníků, který by měl v boji pomoct.
Tato maska má béžovou barvu a jemnou konzistenci, trochu jsem se bála vůně, ale byla jsem příjemně překvapená, že voní velmi decentně a vůbec nijak neobtěžuje, naopak sotva tu vůni vnímám. 
Voní po jílu a trošičku po mátě, ale nic intenzivního....I když si většinou masky tohoto typu patlám jen na t-zónu tentokrát jsem udělala vyjímku a potřela rovnou celý obličej. Jílové masky většinou zasychají a dost vysušují, tato maska nezasychala expresně, ale přiznám se, že jsem ji ani nenechala úplně zaschnout - a proto jsem ani nedodržela těch 10-15 min, přece jen se o tu svou "sušenku" bojím....Cítila jsem jen mírné pnutí, jak maska pomalu zasychala, trošku nějaké to malé štípání v inkriminovaných místech, ale celkově mi byla příjemná....Samozřejmě jsem se obávala efektu po "odmaskování", jestli pleť nebude podrážděná atd.
Když jsem masku smyla houbičkou, tak byla pleť malinko zarudlá, ale spíše od toho tření, protože se barva ihned srovnala. Pleť byla matná, mastnota byla pryč, ucpané póry samozřejmě čisté nebyly, na to je třeba "hrubá mechanická sílá", ale pleť byla na tento zásah pěkně připravená (na černé tečky netrpím, takže efekt nedokážu posoudit) - nicméně pleť vypadala velmi zdravě, rozjasněně a byla hebká. A tak jsem jen na noc dala sérum na problematickou pleť od Alverde, a šla spát s očekáváním, co ráno řekne mé zrcadlo. Výsledek byl uspokojivý (přece jsme velké holky a zázrak přes noc nečekáme, že), nepřibyly žádné pupínky, pleť byla stále zklidněná, rozjasněná, podkožáčky nebolely, a póry byly stažené...
Takže ano tuhle masku určitě zase využiju, moc se mi líbí její složení a na to, že je jílovka, je příjemná.
Příště Vám napíšu o jedné nepřírodní masce z drogérky, která mi taky pomohla zklidnit pleť a podkožáčky o několik stupňů....

Složení masky: 

slovníček:
loess - jíl, používá se k prevenci stárnutí, obnova unavené pleti, podpora metabolismu, zkrášlující efekt, napravuje účinky atopie a pomáhá eliminovat pupínky vzhledem k funkci detoxikace a neutralizace jedů


oriza sativa germ powder - rýžový pudr


sodium lactate - mléčnan sodný je sodná sůl kyseliny mléčné. Soli kyseliny mléčné se přirozeně vyskytují ve svalové tkáni, a laktát sodný je součástí vrstvy pokožky stratum coreum. Sodík laktátu se běžně používá v kosmetice jako konzervant, exfoliační a zvlhčující.


magnesium aluminium silicate Křemičitan hořečnatohlinitý je přirozeně se vyskytující minerál, odvozený od čištěného jílu, která se používá hlavně jako zahušťovadlo v kosmetice a kosmetických výrobcích. 
oxid zinečnatýinertní přírodní nerost používá se k zahušťování, bělení, mazání a jako ochrana proti slunečnímu záření v kosmetice. Spolu s oxidem titaničitým je oxid zinečnatý přísada, která nemá žádné riziko podráždění pokožky, má uklidňující účinky, potenciální antioxidant
maris salt - mořská sůl
glycyrrhiza glabra - lékořice lysá
Hamamelis virginiana (olše) ma vysoký obsah tříslovin, které dávají této bylina stahující vlastnosti. 
bisabolol - Lze získat z heřmánku nebo odvodit synteticky. je uklidňující
Sodium PCA - (pyrrolidon-karboxylová kyselina) je přirozenou součástí kůže, která velmi dobře váže vodu
lecithin - Fosfolipid nalézající se  v žloutcích a membránách rostlinných a živočišných buněk, je široce používán jako změkčovadlo, váže vodu
- pokud Vás zajímají některé složky ve výrobcích Lavera můžete nahlédnout zde - Slovníček pojmů Lavera
A jak válčíte s nedokonalostmi Vy? Kromě nějakých "korupcí" na slunci, teplu a nevím ještě čemu (stresu se snažím vyhnout), jsem zjistila, že mi póry ucpává i můj oblíbený BB Maybelline, což je bezva paradox, protože ho potřebuju, aby mi ty nedokonalosti skryl a moc tomu nepomůže ani korektor od stejné značky. ..Vyhýbám se hutným krémům, používám téměř jenom séra a čistím a čistím a čistím a jestli se z toho nezblázním, tak budu psát zase :-D
Na odmaskovávání jsem si hodně oblíbila tuto houbičku
 - používáte taky?
A co Vy a masky od Lavery, máte nějakou vyzkoušenou?
- nebo nějakou jinou na "potvory"?

16 komentářů:

  1. Ja mám rada od Lavery Balancing mask (žltá), ale vyskúšam určite aj tieto, Lavera je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím Lavera je fajn - na tu žlutou se chystám, ať to mám hezky do třetice :-D

      Vymazat
  2. Presne si viem ten pocit, čo si opisovala pri tej ružovej predstaviť, tak som sa cítila po použití tej mojej žltej. Proste pleť až napumpovaná hyratačnými zložkami a pritom stále matná. Proste super. A pre odmaskovanie používam presne tie isté hubky ako ty:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že na Tebe masky taky takto zapůsobily....Když jsem objevila u Tebe tu recenzi na žlutou masku, hned jsem si řekla, že je na řadě a musím ji vyzkoušet :-D

      Vymazat
  3. Ahoj Marci, díky za typ na masku. Marci, užij si krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám tyhle i žlutou a mám je moc ráda, v podstatě bych se shodla s tvým popisem:-) A houbičky nemám, používám na vše "muslin cloths" (alias kdo zná správný český ekvivalent mini obličejové žínky/ručníčku?), na odličovací balzám, na masku, na gel,..., ale musí se stále prát, tak houbičky taky asi pořídím, viděla jsme je v Rossmannu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbičky mají v Rossmanu, měly je teď v akci za dvacku, ale než jsem tam přišla, tak byly fuč, ale pak asi ještě naskladnili - tak jsem nakoupila do zásoby :-). O žínečkách už jsem slyšela, ale nějak mě právě neláká to praní, je to jak s žínkami na tělo :-D... houbičku si přeperu ihned a je za chvíli suchá. Jsem ráda, že jsou Ti masky taky příjemné a že jsem ten popis trefila na žluťáska se chystám :-D

      Vymazat
  5. Hloubkově čistící maska vypadá dobže. Tu vyzkouším. Děkuju za tip. Houbičky používám tyt samé:) Do boje s pupínky jsem povolala kyselinu salicylovou. Zatím pouze jako jako součást čistidla a tak čistím a čistím a snad se osvědčí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten boj je fakt někdy únavný :-), taky pořád čistím a čistím a čistím - kyselina salicylová by měla pomoct,hodně se přidává do přípravků na akne a spol... ale škoda, že neexistuje žádný zázračný výrobek :(. Tahle jílovka je fakt příjemná, jen jsem ji nechala teď podruhé zaschnout úplně a měla jsem co dělat abych ji dostala i tou houbičkou dolů, úplně "přilnula" k pleti :-D..ale aspoň si na chvíli daly ty pupínky pokoj...

      Vymazat
  6. Prima masky, perfektní rozbor. Neznám je, ale vyzkoušela bych je. Zatím mám své zásoby. Spíš si najít tu chvíli na masku, zapomínám jí aplikovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Marti!!! Máš pravdu nejdůležitější je najít si ten čas pro masku. Chvíli jsem to zanedbávala a ta moje potvora pleť už mi to vrací i s úroky, třeba peeling jsem schopná v pohodě používat 2x týdně,ale masku si musím nakázat :-D.

      Vymazat
  7. Tak ta hloubkově čistící mě zaujala. Já jsem prostě ana jílovky ujetá, ráda je zkouším, voní mi, řáda s nimi straším psy a zbytek domácího osazenstva a navíc, mám pocit, že snad jediné se mnou něco dělají.

    Jinak, masky si smývám mořskou houbičkou, ale už jsem četla skoro všude o těch mušelínových hadřičkách, že jsem si je taky pořídila - mám je už dva týdny a do těď leží zabalené na poličce =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě svým komentářem pobavila, že maskami strašíš psy a spol :-D. To já se většinou s maskou musím zavřít do koupelny, aby můj partner nedostal infarkt a děti z toho neměly prču - kocourovi je to zjevně jedno :-)...Jinak já asi zůstanu u těch houbiček, byť jsem taky slyšela o hadříčkách, ale fakt mě neláká to neustálé praní :-)..mě by na polici ležely taky :). Tahle maska mě překvapila, že tak nepřesušuje jako jiné jílovky, sice dostat ji dolů, když úplně zaschne taky není sranda, ale pleť si to fakt pochvaluje..

      Vymazat
  8. dlho sa obzerám po nejakej hydratačnej maske, ale zatiaľ som k ničomu neodhodlala, ale po tvojom príspevku mám v tom jasno, díky eM :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě potěšilo, že jsem Ti mohla pomoct s rozhodováním :-). Sama vím, jak je těžké sehnat a vybrat si dobrou masku či jiný pečující výrobek....Doufám, že Ti bude příjemná...

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate