středa 5. června 2013

Vzorkovaná s Laverou a Logonou

Zdravím Vás.
Tak nám zase příroda nastavuje zrcadlo.....s chutí bych se rozepsala o nešvarech lidské rasy a chování politické sféry a o důsledcích jejího rozhodování, díky kterým  se téměř každý rok střetáváme v boji s vodním živlem, o tom jak cítím s ostatními a je mi z toho smutno, ale o tom si můžete přečíst všude jinde....Vezmu to z povrchnější strany: nikdy by mě nenapadlo, že vytáhnu v červnu svoje zimní kozačky ....zjednodušeně řečeno teče mi do bot......a vlasy mi v tom počasí vytvářejí nefalšovanou trvalou haúú....Jo, a dnes jsem si  vzala svoje "zimní" triko s jaguárem v kulichu - jako vyjádření absurdity počasí :-D...



Ale dnes mám pro Vás hlavně článek plný vzorků - proto "vzorkovaná"
Chtěla jsem si totiž otestovat některé výrobky značky Lavera a Logona, abych si udělala představu, jestli si třeba nějaké jejich výrobky koupím. Asi mi dáte za pravdu, že vzorky krémů jsou velmi praktická věc - obzvlášť těch dražších. V pečující kosmetice totiž více než jinde platí, že každému sedne něco jiného. U vzorků sice neověříte dlouhodobou účinnost a můžete se spálit i po té, co si koupíte plné balení - ale pro začátek si člověk udělá představu, jak je který přípravek uživatelsky příjemný a jestli se s ním pleť po cca 5 použitích bude vůbec kamarádit. Já mám vzorky hodně ráda, ale přistupuji k testování opatrně, takže nestřídám vzorky příliš často, abych si nerozhodila své "bio pleťové prostředí". Teď se mi konečně nahromadilo několik vzorků krémů, o kterých bych Vám chtěla dnes napsat. Snad to bude pro Vás čtení užitečné...Zkoušely jste některý z těchto přípravků ve vzorečku a máte třeba i plné balení?


BB Beauty balm Lavera 6 v 1




Na přírodní BB jsem byla hodně zvědavá, ale tušila jsem, že to nebude jen tak, vždyť se nesžívám ani s nepřírodními BB.
Vůně příjemná, osvěžující s náznaky citrusů.

Konzistence hutná krémová, špatně se roztírá, téměř není možné rozetřít BB na okrajích do ztracena, takže výsledkem je "ohraničená mapa" působení. BB při roztírání klade odpor, nechce se spojit s kůží (aplikovala jsem na vyčištěnou suchou pleť bez podklad. krému), musela jsem hodně třít, abych krém rozetřela - ale ve fázi, kdy jsem chtěla krém rozetřít do ztracena jakoby zaschnul na kůži a už jsem s ním nehnula....

Fotkami BB na mém obličeji jsem Vás nechtěla děsit, 
ohraničená mapa byla ještě horší než na vnitřní straně ruky

Jak jsem pochopila tento BB nemá jiné odstíny pouze tento jeden - nevím, na který typ pleti se tento bude hodit, protože má oranžový podtón, který já bledule narůžověle-namodralá prostě nesnesu.
BB bylo bohužel pro mě zklamání...a je jasné, že plné balení bych si nekoupila.
Složení bylo velmi dobré - samé dobré věci v něm jsou, ale konečná formulace se prostě nepovedla...Lavera ještě bude muset zapracovat, protože některé ostatní přípravky má velmi dobře naformulované a nějaký ten BB by se opravdu "šiknul"....
Plné balení 30 ml za 315 Kč.
http://www.cestaprirody.cz/index.php?productID=9689


složení:





Tónovací denní krém (beige-gold) s bio růží a bio aloe LOGONA


Vzorek jsem si objednala ZDE za 25 Kč.
 Logona má tónovací krémy i pro různé druhy pleti. Já si koupila pro suchou pleť, ale najdete zde tónováky i pro lesklou a  smíšenou pleť (s bio mátou a vilínem), odstíny beige-gold, golden bronze a verze MAT
Plné balení 30 ml za 369 Kč.



Krém má příjemnou barvu, žádný oranžový podtón, nejdříve se tváří, že bude na mé pleti moc tmavý, ale při roztírání se rozetře do ztracena, takže se vlastně ani žádné "zabarvení" nekoná, dodá jen jemný třpyt či lesk nebo rozjasnění - nevím, jak to přesně vyjádřit :)....(neobsahuje, ale třpytivé částečky). Na to, že jsem bledule se mi "odstín" líbil - osvěžil pleť...


Před dokonalým rozetřením - pro srovnání

po rozetření - krém nezanechává mapy, "přizpůsobí" se pleti...rozjasní

Krém nekryje. (což bychom po tónováku ani neměli chtít)
Takže je vhodný pro každý odstín pleti. Pleť je jemná, sametová, vyživená....Vůně je příjemná, hutnější květinová, ale žádné byliny či koření, jak můžeme většinou u přírodních produktů očekávat.
Myslím, že z přírodních tónovacích produktů je tento povedený, není to sice můj "must have", ale pokud bych se rozhodla koupit si tónovací krém, protože make-upům moc neholduji Logona by byla moje volba.
Jediné, co považuji za nedostatek je, že nevím v jakém obalu se plné balení tónováku nachází, jestli je s pumpičkou nebo v tubě, to jsem se nikde nedočetla...Doporučuji investovat nejdříve do vzorečku, jestli Vám krém sedne..

Složení: Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Hydrogenated Vegetable Oil, Glycerin, Rosa Damascena Flower Water*, Palmitic Acid, Stearic Acid, Parfum (Essential Oils), Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Lauryl PCA, Sorbitol, Hydrogenated Lecithin, Punica Granatum Seed Extract*, Rosa Damascena Flower Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Galactoarabinan, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Limonene, Geraniol, Linalool, Citronellol, Coumarin, Benzyl Salicylate, Citral, Mica, Silver Oxide, CI 77891, CI77491, CI 77492 * BIO




Lavera hydratační krém Q 10 Basis Sensitiv





Tento lehký hydratační krém má příjemnou vůní s malinkým ocáskem z typické bylinné vůně pocházející ze silicí, která neobtěžuje a rychle vyprchá. Krém není hutný ani mastný, velmi lehký až trochu fluid, na nanesení stačí málo, velmi dobře se roztírá, pleť (i suchá) je dobře hydratovaná po dlouhou dobu, sametová - téměř jako po silikonech s tou výhodou že bez silikonů :).
Tento krémík je hodně příjemný, myslím, že ideální na léto a cena taky není nejhorší.

Cena plného balení 50 ml cca 280 Kč...
http://www.krasa.cz/hydratacni-krem-q10-50-ml.html

Složení:
Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol*, Glycerin, Cetyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Stearic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Magnesium Stearate, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Cyamopsis Tetragonoloba (Guar) Gum, Hydrolyzed Milk Protein, Hydrogenated Palm Glycerides, Tocopherol, Ubiquinone, Hydrogenated Lecithin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Rosa Damascena Flower Water*, Melissa Officinalis Water*, Lysolecithin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Brassica




Lavera Faces My Age - Regenerační denní krém s olejem karanja a bio bílým čajem


Krém bych přirovnala všemi vlastnostmi ke krému výše - má velmi dobré uživatelské vlastnosti - vůně, roztírání, konzistence jsou velmi podobné. Krém má jemný přírodní odstín, není to typický bílý krém. Užívání mi bylo velmi příjemné, žádná hutnost, mastnota - s  tím rozdílem, že složení je více pro anti-age. Chystám se na sérum této řady, protože doufám, že bude stejně příjemné jako krém...Řada Face My Age má několik výrobků zahrnujících oční krém, denní krém, noční krém, liftingové sérum, čistící pěnu a zklidňující oční roll-on.....
Plné balení krému 443 Kč 30 ml.
http://www.cestaprirody.cz/index.php?productID=7379

Složení:
Velmi dobré anti-age složení - karanja a bílý čaj jsou skvělé anti-age složky včetně dalších ostatních(no ten alkohol v popředí,no - doufejme, že ho tam není moc přes 3%, ale budiž)
jojobový,olivový, mandlový - olej, glycerin, skvalen, karanja,  aloe, čajovník čínský, koenzym Q10, kyselina hyaluronová, čekanka, řasy, medvědice lékařská,lecitin, řepka, slunečnice...





LOGONA řada Age protection





Novinka v anti-age krémech této značky s obsahem skvělého rakytníkového oleje (mám tento olej hodně ráda v přípravcích - je "nadupaný" vitamíny a živinami :). Výrobky této řady (která obsahuje i liftingové sérum a fluid i noční péči...) jsou zatím hodně omezeně dostupné na některých e-shopech jako je: www.biooo.cz





Oční krém Age Protection s rakytníkem a kyselinou hyaluronovou




Složení očního krému se mi moc líbilo (zvlášť když nebyl mezi prvními třemi složkami alcohol...), proto mě hodně zklamaly uživatelské vlastnosti. Krém se špatně roztírá a vtírá do pleti, potřebuje téměř masáž a to pro jemnou oční pleť není dobré. Jenže kdyby to bylo to jediné, dalo by se to ještě  "skousnout", ale krém naprosto nespolupracuje s ostatními přípravky na oči - báze, stíny atd....navíc po zaschnutí má tendenci se drolit. Proto jsem ho používala spíše na noc a to mi celkem vyhovoval, jen jsem cítila slabé pnutí....Dokonce jsem si prověřovala, jestli nemám vzorek po datu spotřeby, jak se mi nechtělo věřit, že užívání krému je tak nekomfortní......Ačkoliv je složení výborné, celková formulace krému mi nevyhovovala a určitě bych si ho za plnou cenu nekoupila. Navíc vůně typická kořeněně-bylinná, specifická pro přírodní produkty (dá se přirovnat k přípravkům K. Hadka), je natolik intenzivní, že může odradit...






Denní krém Age Protection s rakytníkem a kyselinou hyaluronovou


Po vyzkoušení vzorku očního krému jsem čekala stejné problémy i u denního krému stejné řady.
Vůně je shodná jako u očního krému, řekla bych, že ještě intenzivnější (protože natíráme větší plochu), ale vlastnosti krému už byly úplně jiné. Krém se dobře roztíral, vstřebával, nezanechával mastnou stopu, i když byl trochu hutnější než "téměř fluidové Lavery". Až na tu vůni byl krém příjemný....Uvažovala jsem, že bych dala šanci séru této řady, ale za tu vysokou cenu si opravdu nejsem jistá, jestli by to byla dobrá investice na rozdíl od Lavery, která mě mile překvapila ve všech ohledech....




Tak jak se Vám dnešní přírodní "vzorkovaná" líbila?
 Vidíte, že i mezi přírodními přípravky najdete průměrné výrobky či podprůměrné stejně jako nadprůměrné. A vzorky nám přitom hledání mohou trochu ulehčit práci a pošetřit obsah peněženky..
Jediné co mi u přírodních krémů celkově nejen těch výše zmíněných chybí je absence vyššího SPF - v denním krému či krému na léto je to pro mě "must have" - takže zatím je má denní stálice Natura Siberica, která tuto podmínku splňuje....
Co se týče přírodních BB jsem zatím skeptik a žádná značka mě zatím nepřesvědčila - ono taky mnoho přírodních alternativ k BB neexistuje. BB není moje životní nutnost, ale z téhle vzorkované mě příjemně překvapil tónovák od Logony (každopádně raději doporučuju nejdřív koupit ten vzoreček, každému to sednout nemusí)...
Co se týče pečujících přírodních krémů velmi příjemně mě překvapila Lavera - je vidět, že má formule svých krémů už "promakané", možná je to tím, že opravdu vyrábí ve velkém není to žádná malá značka a navíc má opravdu svými výrobky zastoupená všechna kosmetická "odvětví" - dekorativka, pečující, sprchové gely atd....S tím je samozřejmě vždycky spojené riziko, že produkty budou na různé úrovni a některé mohou být prostě jen průměrné....ale oceňuji snahu Lavery přijít s adekvátními přírodními alternativami..

Co Vy a Lavera a Logona?

A nakonec jeden malý/velký tip na blog 
world in a snowglobe
Jestli tuhle prima holku ještě neznáte - tak šupajděte na její blog, dočtete se tam o zajímavých značkách....a pokud máte rádi výtvarné výzvy - zkuste i štěstí v její giveaway.....

Zdraví Vaše eM

19 komentářů:

  1. Ahoj eM!
    BB od Lavery mám...ja nejako s roztieraním problém nemám...podarilo sa mi ho celkom dobre rozotrieť..(pred napísaním tohto komentu som ešte raz pre istotu vzala zrkadielko a išlo si ho naniesť pri okne, aby som skontrolovala či sa naozaj nemýlim:))Je však pravda, že na tvár ho musím naniesť viac ako obyčajného make upu, pretože sa naozaj veľmi rýchlo vstrebe a potom by sa nedal rozotrieť, príp. by ostávali mapy.Veľmi som si ho obľúbila namiesto denného krému, nie však na každý deň. Keď chcem byť "pekná" tak používam klasické BB, lebo krytie tohto Laveráckeho mi úplne nevyhovuje.

    A ešte by som k tomu SPF. Presne aj ja som na to dlhšie nadávala, že predsa ide leto, SPF by mala byť samozrejmosť. Nedávno som sa však dozvedala, prečo tomu zrejme tak je. Pridaním SPF do niektorých krémikov by vraj museli znížiť kvalitu samotného krému, proste niekde znížiť laťku, aby mohli do zloženie pridať ešte aj plnohodnotné SPF, tak preto to niektoré firmy SPF ignorujú a myslím, že asi u prírodnej kozmetiky ako je Lavera je to ešte zložitejšie, keďže si chcú udržať prírodné zloženie. Teda aspoň tak si to teraz vysvetľujem ja.

    V poslednej dobe sa na tvoj blog vraciam stále častejšie a rada. Zas si ma niečo nové naučila, napr. značku Logana som doteraz nepoznala;)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Elo, díky moc za tak hezký komentář!!!! Tak to jsem ráda, že někdo má dobré zkušenosti s BB od Lavery :)..Mě holt ten odstín neladila na to roztírání asi fakt nejsem šikovná, zatím používám "normální" BB Maybelline a ten je opravdu moc fajn...
    Jsem ráda, že jsem se trefila i do myšlenek na SPF - moc jsem o tom nikde nečetla, asi to u nás nikdo moc neřeší :-D...Pravda je, že mnoho kvalitního UV filtrů není a převážně jsou to uměle vytvořené, ale třeba titanium dioxide se používá jako UV filtr a viděla jsem ho i v přírodních pudrech atd, ale do krémů ho nedají. Ale dává mi smysl,to co píšeš - máš pravdu - nejspíš jde o složitější chemické procesy a přírodní kosmetika, když má být přírodní prostě všechno nepokryje - navíc určitě se zase tímto navyšuje cena výrobku atd.....
    Jsem moc ráda, že u mě najdeš i věci nové a hlavně zajímavé pro Tebe (i já se ráda něco naučím z komentářů)...:-D. Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jee,Ty jsi o tech vzorcich vazne napsala! Diky moc.nalakalas me na ten tonovak od logony.Ted jsem si objednala,po zvazeni vsech pro a proti,BB od Biothermu a az doorazi,zacnu testovat,at je jeste pred zacatkem leta recenze =) diky za tipy,zacala jsem uvazovat i o tom hydratacnim od Lavery ;) do ted jsem mela s Laverou zkusenosti jen s jejich makeupem,recenze bude co nejdriv,a s tim kremem na rucek,tery byl v nejakem zimnim boxu.. a ten mi teda nevonel a lepil =/ mitsuuko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, když jsem to slíbila :). Mě se ten tónovák taky líbí, zatím to bylo to nej z přírodní kosmetiky a la make-up...Tak na Biothermu jsem zvědavá a ráda si přečtu Tvoji recenzi - já mám zálusk na La Roche-Posey, protože už mi dochází moje Maybelline a pořád je co "maskovat". Krém na ruky od Lavery - četla jsem o něm dost a asi to fakt není žádný zázrak, některé výrobky asi budou prostě průměrné, ale ty krémy na obličej - opravdu byly příjemné a nědělaly žádnou "neplechu"...Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Značky neznám a jsem ráda, že se zde dozvím něco nového. Já se obávám té vůně, jak píšeš. Mám nejraději bez parfemace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti! S těmi vůněmi je celkově potíž - přírodní věci většinou neobsahují parfém, ale každá ta přírodní složka má svou specifickou vůni a když do toho přidají ty silice - zvlášť rozmarýn nebo jiné bylinky, tak je mi to taky dost nepříjemné (třeba s rozmarýnem dost i šetřím v receptech při vaření, natož abych ho chtěla mít na pleti :-D...Máš pravdu bez parfemace je nejlepší a myslím, že i nejzdravější...

      Vymazat
  5. Ahoj Marci, moc Tě zdravím! Tak jsem na to podobně, vytahuju už uklizené teplé oblečení :) Vzorky jsou moc dobrá věc. Kolikrát hned zjistím, že mi daná věc prostě nesedne, a co bych pak dělala s celým balením. Marci, měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alis! To mě taky naštvalo, konečně jsem se donutila schovat všechno sezónní oblečení a vytahat letní věci a teď tohle...Vzorečky opravdu ušetří nejen dost peněz ale i následné zklamání a může si člověk vyzkoušet aspoň více věcí :)..Krásný den!

      Vymazat
  6. Ahoj eM, z testovaných vzorků mě zaujal ten tónovací, ale pleť nemám v tak dobrém stavu, abych si mohla dovolit jen tónovat. Ze vzorečků, které jsem měla od Tebe (díky):), jsem měla od Logony makeup a pracovalo se mi s ním stejně špatně jako Tobě s BB. A pokud si dobře vzpomínám, měla jsem ještě denní krém pro smíšenou pleť tuším od Lavery. Uživatelsky byl hodně příjemný. Parfemace byla vcelku výrazná, taková jogurtová, nevadila mi, ale věřím, že by se mohla při dlouhodobém užívání omrzet.
    Měj se hezky a všem nám přeju hodně sluncea hlavně brzy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Logona tónovací je příjemná, ale prostě je to "jen" zkrášlující krém, taky mám teď nějakou divokou pleť, tak maskuju a maskuju :-). Jsem ráda, že jsi testla nějaké ty vzorečky. Do přírodního make-upu se zatím opravdu zdráhám jít, tam volím raději ten nepřírodní...ty krémy od Lavery se mi zdají opravdu příjemné... ty přírodní vůně člověku dokážou zamotat nos a znepříjemnit užívání :-D...Tak ať už se nám konečně rozsvítí :-D!!

      Vymazat
  7. :D Ten první BB cream mě hrozně pobavil, vypadá neskutečně ošklivě, konzistečně i barevně :D Jediný, co mi z přírodní dekorativky sedí, je pudr od Alverde, protože je světlý a nevysušuje. Bohužel mi moc přírodní kosmetika nevyhovuje, takže jedu na nepřírodní vlně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to jsem ráda, že ses aspoň pobavila, i když v přírodninách nejedeš - já bych ráda, ale snažím se to vidět střízlivě - člověk i v přírodních výrobcích musí hodně hledat než najde to svoje..

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně mě to mrzí, ale ty moje ruce nešikovné omylem vymazaly Tvůj milý komentář - jsem kopyto!!!. Milá Margaretko, díky - moc mě to těší a budu ráda, když zase příjdeš :-D. Měj se krásně!!!!

      Vymazat
  9. Dík za kvalitní recenzi - já jsem teď blog-maniak, protože hledám vhodnou kosmetiku právě i pro víc než 30+ :o) ( a ještě mám teď nějaké volno k rozptýlení, než mi začne frmol s miminem)… Přírodní kosmetika mě také hodně oslovuje, takže si mi sedla do noty :o)
    Ten Laverácky Faces My Age - Regenerační denní krém s olejem karanja a bio bílým čajem mě láká k vyzkoušení a tak třeba to sérum a oční krém…
    Budu se těšit na další Tvoje skvělé recenze . Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji, že se Ti recenze líbí...Vím, co to je být blog-maniak :-D....Užij si volna v tom krásném období čekání :) jo miminko si Tě bude uzurpovat jen pro sebe, ale snad si občas najdeš chvilku na blogy a budu ráda, když se zastavíš....
      Až dopatlám svoje krémy určitě chci vyzkoušet tu anti-age řadu Lavery s karanjou....takže o tom jednou určitě napíšu....Měj se krááásně!!!

      Vymazat
  10. My Age me dostal a jednou bude muj :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou, i mě dostal akorát nechápu proč jsem se ještě já nedostala k němu, no až dopatlám ty svoje Ilcsi a spol tak snad už na něho příjde řada :-)

      Vymazat
    2. Ja se taky nechapu, ale casem se k nemu dopracuju :).

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate