pátek 1. února 2013

Dobrý nákup v době ledové


Tento článek je první ze série: co jsem ulovila dobrého v obchodech :). Je doba velkých zimních výprodejů, i když právě teď je většina lidí vyždímaná z vánoc. Radím Vám, příště tolik neutrácejte na vánoce a nechte si něco právě na tyto skvělé sezónní výprodeje...
Stejně jako U stárnoucí blogeriny  (to jsme dvě !-) jsem i já vyrazila na nákupy – potřeby mých dcer si to žádaly – do doby ledové....
Přestože priorita byla nákupy pro děti,  představte si,  podařilo se mi taky urvat nějaké věcičky i pro sebe.

Bílý rolák  je z New Yorkeru. Je z moc příjemného materiálu, žádný akrylák – koukněte na štítek
 – ta angora mě navnadila. 
V listopadu jsem ho zahlídla v Praze (stál 600-700 Kč) – abych si ho teď koupila v Ostravě za 200 Kč. Bingo!!
Svetřík peru ručně, jako všechny svoje svetříky (vycvičily mě ty kašmírové), a suším ho v horizontální poloze  (tedy leží ten svetr, ne já :), ale tento svetřík klidně snese i zavěšení na věšák – vzor totiž moc dobře drží a netahá se.

Další nákup je bižu – bižu je nejlepší kámoš holek (po diamantech :). Když vidím slevy neodolám. Tyto náušničky jsou z Takka za 60 Kč, tak nekupte to. Jsou sice trošku těžší, ale to neva.
A poslední: extrémně levný kup. Opasek jsem koupila v Tescu za 65 Kč. Oblečení v Tescu tedy nekupuji - kromě nějakých slev na oblečení pro malé děti mých kamarádek. Ale nebráním se nikdy ničemu, někdy se dá i v Tescu objevit něco fajn.  I když mi zrovna tento supermarket v našem okresním městě není sympatický. Většinou jím rychle proběhnu pouze s nákupním košíkem...
Sice nevím, kolik toho tento šedesátikorunový opasek vydrží, ale vzhledem k tomu, že opasky střídám podle barev doplňků, možná to chvilku zvládne.

No, nákupy to byly teda velmi vyčerpávající...Asi to znáte, když nakupujete pro dva teenagery, kteří mají svůj vlastní vkus a preference a vy máte jen jednu peněženku....A toto byla taková maličká náplast pro mě :)
Kalkulačka: A když to spočtem: svetr 200+60 náušnice+65 opasek = 325 Kč za nákup pro mě - tak to stálo za to...
A kdopak to tady asistuje při focení v aťasu?
Moje modrá Eliška je maskotem mého blogu o malování,
ale vidím, že začíná fušovat i do módy :-)

Já i Eliška Vám  přejeme krásný a inspirativní víkend!!

3 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko, tak tomu se říká nákup!!!! Opravdu nemá cenu nakupovat oblečení před vánoci, protože o měsíc později za ty peníze máš věcí třikrát tolik!!! Zrovna jsem koukala na lyžařské kalhoty a oproti prosinci jsou dneska za třetinovou cenu! Marcelko, užij si krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, koukám, že máme podobný vkus :-) Já si koupila minulý týden také podobný rolák v HM. Fotila jsem na něm ty šperky.
    Pak ještě jeden šedý svetřík. Oboje super kup za 200/ks. Většinou, když něco kupuju, tak je to v béžové, šedé, hnědé, petrolejové nebo vínové barvě. Okolí už si ze mě dělá srandu, že mám omezené barevné spektrum.
    A děkuju za komentáře u mě na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Editko, nic si z toho omezeného barevného spektra nedělej :-D. Já jsem na tom úplně stejně. Když zjistím, co mi sluší a samo některé barvy mám rádši, tak prostě v nich jedu, ať si okolí říká, co chce :). Krásný den!

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate