pátek 8. února 2013

Kosmetická taštička


Co kdybychom dneska trošku nakoukli do našeho soukromí, které si nosíme každý den v kabelce, ať jdem, kam jdem. Mám moc ráda příspěvky tohoto typu, krom toho, že jsem jednoduše zvědavá, je to fajn inspirace....

Na mysli totiž dnes mám kosmetické taštičky – nezbytnost každé dívky či ženy. Moje dcery je maximálně vozí na školu v přírodě nebo na dovču, ale já ji tahám všude. (Jen se nevejde do psaníčka, škoda :)
Pro mě je moje taštička takový malý skvost. Je ručně vyrobená šikovnou ženou z fleru  Šárkou. Je kvalitně zpracovaná a všecky moje tretky se mi tam vejdou.

Co v ní mám?
1. Samozřejmě zrcátko, ve dřevě, srdeční záležitost – dárek od mé dlouholeté kamarádky.
2. Labello Pearly Shine – „mazátko“ jak říkáme u nás doma....

3. Gabriella Salvete – rtěnka 01 Lila Romantica – po strašně dlouhé době moje nová rtěnka.   
    Až nasbírám dost materiálu bude i speciál rtěnkový post.

4. Tři maličké kelímky plné nezbytností. Jeden kelímeček je od očního krému Garnier a dva
     z dm – cestovní balení krému Balea. Teď se mi výborně hodí.
     - V jednom mám korektor – respektive to, co mi vždycky zbyde z tuhých korektorů, když je 
      doberu a je mi to líto vyhodit, protože vím, že tam je ještě plno „barvy“! Ve vší hygieně samo....
5. V dalším kelímečku je oční krém – teď v zimě ty přechody z venku do vytopeného kanclu
     byly vražedné a vysoušejí mě, takže jsem aplikovala v tuhém mraze i několikrát a celý krém tahat
     nechci...
6. A ze stejného důvodu mám v posledním kelímku svůj denní krém - kdo maže ten jede :)

7. Krém na opary Zovirax. Mám k oparům velké sklony a tento funguje dobře, když to
    podchytíte v tom začátečním stádiu, takže ho tahám všude sebou. Ale i když to nezachytíte
    hned – urychluje aspoň hojení.

8. Mezizubní kartáček – no comment :-D

9. Vápník+D+K z dm. Je třeba vyživovat ty moje stárnoucí kosti a zuby, o štítné žláze ani
    nemluvě :) Je totiž otázka, kolik se vápníku opravdu vstřebá z jídla a doplňků. Vápník potřebuje ke 
    správnému vstřebání  „Déčko“ a  „Káčko“ – což ten z dm za velmi slušnou cenu splňuje....


A co nosíte Vy ve vašich taštičkách, máte nějaké super vychytávky?

P.S: V čem nosíte v kabelce různé papíry a účty atd? Já dostala od partnera úžasnou věc. Nepromokavou A5 taštičku na zips z finské banky Nordea. (Partner ve Finsku pracoval a dostal dvě právě v této bance.) Skvělá věcička!! Miluju ji.
APELUJI NA NAŠE BANKOVNÍ ÚSTAVY, AŤ NÁM ZÁKAZNÍKŮM POSKYTNOUT TAKÉ NĚCO NAVÍC NEŽ JEN PAPÍROVÉ SÁČKY NA BANKOVKY A VYSOKÉ POPLATKY!.........Dík.:)



3 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko,moc Tě zdravím! Já si často ve své kabelce připadám jako potapěč..neustále něco hledám..naposledy flešku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos vystihla hezky Alis. Já si takhle neustále připadám v mojí kabelce a čím větší kabelka tím hlubší ponor...:)Hledat flešku v mojí kabelce, je jako hledat jehlu v kupce sena. Kolikrát než jen nahmatám tu peněženku, tak to chvíli vypadá, že nebudu platit..:)

      Vymazat
  2. Alis mi mluví z duše. Nejdelší ponory absolvuju kvůli klíčům od auta, opakovaně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate