sobota 16. února 2013

Rituály na dlouhé zimní večery aneb Co mě zahřeje


Ač mám tendence k světloplachosti, miluju světlo (řeším to slunečními brýlemi :). Funguju na solární baterie a ty jsou teď, kdy máme větší část zimy za sebou a jaro zatím nepřichází, totálně vybité. Miluju teplo, jsem zimomřivá a stojí mě hodně úsilí neustále bojovat s chladem - díky tomu jsem více unavená a pěkně lenivá (ač jinak hyperaktivní). Abych zimu přežila, musela jsem si najít svá malá hřejivá světýlka pro mou dušičku.
Každá máme svoji hudbu, svoji četbu a ty malé drobnosti bez kterých prostě nejde být. Co dělám, když potřebuji zahřát dušičku a svou mysl odpoutat od starostí a temnoty zimních dní? Kromě mého zásadního koníčka malování - což už je pro mě forma meditace - vím, do kterého šuplíčku sáhnout, když mě zaklíná ledová královna...
Roztahám si svoji sbírku časopisů o vaření a prohlížím si krásně nafocení dobrůtky, které třeba někdy vyzkouším a třeba ne...



Po milionté si prohlížím svůj jediný výtisk časopisu Vogue (pardon, Vogue není časopis, to je bible). Vogue jsem si koupila loni v září v Berlíně. Jediná nevýhoda je, že je psán německy, což neovládám - takže si jen prohlížím obrázky. Vogue je plný snů...Za 6 Euro dostanete tlustý výtisk plný krásných věciček, které nepotřebujete, ale život je s nimi krásný...Doufám, že brzy někdo pojede do zahraničí, abych ho poprosila o anglický Vogue, abych si i početla.

tenhle náramek s kalou je prostě božský

černá krajka, rozkvetlé azalky a Dolce & Gabbana,
co si přát víc :)
záplava růží - to na ulici jen tak neuvidíme

áááách, botičky v mých oblíbených barvách

K obrázkům si uvařím zahřívací zázvorový čaj (v zimě ho piju po hektolitrech)...a mlsám hořkou studentskou pečeť (půlku čokolády jsem schopná spořádat na posezení - ta zima je fakt depkoidní, normálně to nedělám :-).

Jaro vzývám zakoupenou primulkou, kterou si kupuju každý rok - je to posel jara a já doufám, že už nám ho brzy přinese...Miluju tu jemnou vůni...takhle prostě voní jaro..



A jako štít proti temným silám nosím svůj oblíbený jantar - který má překrásnou barvu slunce...


Co Vy a zima, máte ji rády? Máte svoje rituálky na zimní večery a kouzla, jak zahnat splín?

1 komentář:

  1. Ahoj Marcelko, koukám, že jsem na tom podobně. Zimu nemusím a už se těším na jaro. Zázvorový čaj s medem a k tomu něco ke čtení..tak to je moje čekání na jaro :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate