středa 20. února 2013

Laky na nehty NYC aneb Mí noví kámoši


Docela si potrpím na laky na nehty - možná už to hraničí s obsesí, no nevím, kde přesně ta hranice je :). Vyzkoušela jsem spoustu drogérkových laků od Essence přes Rimmel, Maybelline, Miss Sporty.....až jsem si koupila ve slevě (slevy v Rossmanovi stále ještě trvají) za 21 kaček lak značky NYC In a minute odstín 268 Fashion Ave Fuchsia a navrch Turbo Dry Top Coat  (ve slevě za 59) od stejné značky. Nečekala jsem žádné zázraky, ale standartní výdrž 3 dny a šlus. K lakům z NYC jsem použila podkladový lak ze Sephory proti zažloutnutí nehtů (dobrá věcička, když používám tak intenzivní odstíny). A výsledek je: že jsem uchvácena :). 


Manikúru si většinou dělám o víkendu, a jak jsem už napsala, většina laků už ve středu zaznamenala popraskání či odprýsknutí laku. A protože teď používám dost intenzivní odstíny červené, tak tam je každá chybička hned viditelná. Osobně to nemám ráda nosit oprýskaný lak. V klidu to přejdu u svojí dcery, ale u ženy středního věku ee :).
 I když jsem četla, že francouzsky to berou tak, že čím oprýskanější lak, tím víc jsou in. (Jen jestli tuhle hlášku nevymyslela nějaká chytrá hlava v lifestylovém časáku, které se nechtělo odlakovávat nehty :).
No, nejsem správná francouzka, ale puntičkářská češka... 
Během pracovního týdne nemám čas si dělat novou manikúru a tak umím ocenit výdrž laku až do pátku.
 A světe div se, to se mi právě stalo. S touto svatou trojicí jsem měla krásné nehty celý pracovní týden!!!! 
A to jsem je nijak nešetřila. Ruce měly furt na pilno, vařila jsem, pekla, uklízela, datlovala na klávesnici jak o život - a koukám jako zjara, ono pořád nic. 
Očekávané prýskance přišly až v pátek, a to mi už bylo srdečně jedno :).

 Kromě toho jsem se zamilovala do tohoto odstínu fuchsiové barvy - na fotkách je spíše do červena, ale v reálu je tmavší s kapkou fialové, jak to má správně být. Lak schne velmi dobře a velmi dobře se nanáší a roztírá. Možná by stačila i jedna vrstva, ale já mám radši dvě - pro jistotu. 
Turbo Dry Top Coat NYC  - dostál naprosto svému názvu, není to nic přehnaného - ne jako když si přečtete na laku 60 sec a ono je myšleno 30 minut. Top Coat schne opravdu rychle.Také ochrání lak tak, že i když trošinku někde o něco zavadíte (což se děje pořád) tento lak to ustojí... 

Myslím, že v New York City ví, jak na to - ona asi ta Carrie to město neadorovala jen tak pro nic za nic....


Jaké máte zkušenosti se značkou New York Color Vy? 
Máte nějaké oblíbené laky na nehty s pořádnou výdrží?

1 komentář:

  1. Od NYC mám pouze kompaktní pudr. Přesně ten co miluje půlka blogosféry a musím ji tentokrát dát za pravdu, že je dobrý. Laky na nehty od NYC jsem nezkoušela. Ale výdrž po dobu 3 dnů zní dobře. Ještě s žádným lakem jsem nedosáhla delší, ale je fakt, že se k nim chovám skoro macešsky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate