úterý 14. května 2013

Akce: Kosmetika pro charitu


Tak jsem si u An z Hello Beauty přečetla, že Evelin´s pořádá sbírku kosmetiky pro charitativní účely a tak bych chtěla tuto informaci poslat blogosférickou tichou poštou dál....Zároveň bych chtěla apelovat na Vaši dobrosrdečnost a požádat Vás, abyste taky prozkoumali svoje kosmetické zásoby s přípravky, které už z jakéhokoliv důvodu nepoužíváte a poslali je v balíčku Evelin na adresu níže. 
Samozřejmě, apelovat na Vás si můžu dovolit jedině v případě, že sama půjdu příkladem. Ač nejsem ze své podstaty "kosmetický sysel" i tak jsem hned vybrala z mé koupelny přípravky, které jsem použila jednou či dvakrát, a momentálně stojí bez povšimnutí v koupelně - jako balzám na vlasy či make-up, oční krém, pleťový krém, tvářenku či pudr a nějaké vzorky.....které vidíte na fotce. Tyto výrobky mi z nějakého důvodu nesedly a tak jsem ráda, že třeba udělají radost někomu jinému, prohrabala jsem i svou zásobu laků na nehty a pár vybrala - nakonec jsem ještě doma objevila krém na ruce a pleťové mléko.... Myslím, že u každého v domácnosti se najde nějaká ta nepoužívaná kosmetika a to zdaleka nemusí být kosmetická blogerka :)....
A za ten dobrý pocit z toho, že někoho potěšíme, to určitě stojí!

Krásný den Vám přeje eM!

Zde malý výtah z článku Evelin´s:

Akce pro:
Domov pro matky a otce v tísni ve Znojmě
Co můžete poslat:
Rozpotřebované tělové mléko (které už vám nevoní), stíny na oči (jejichž barvy už nikdy nepoužijete), tužka na oči, lak na nehty (který vás už nebaví), ... Essence, Ryor, Dior /:-)/, ... cokoliv.  Může to být kosmetika pečující i dekorativní. Jediným požadavkem je fakt, aby výrobek nebyl prošlý. Jinak se může jednat opravdu o cokoliv kosmetického, co by udělalo radost maminkám, tatínkům, ale i dětem, parádivým dospívajícím slečnám.
Kam poslat:

Pokud se chcete do akce zapojit, zašlete cokoliv vám přijde adekvátní nebo vám doma jen zavazí, spoustě lidem uděláte obrovskou radost. Zasílat můžete na adresu:
Eva Weiserová, Třída 17.listopadu 12, Přerov 750 02

8 komentářů:

  1. eM, děkuju za zprostředkování, na blogy teď nemám tolik času, kolik bych si přála, proto jsem ráda, že jsem se skrz Tebe o akci dozvěděla. Samozřejmě se přidám a Evelin ráda f-ční přebytky pošlu:)
    Ještě jednou děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj tuttobene, je mi jasné, že teď máš jiný režim a jsem ráda, že jsem takto mohla akcičku zase trochu přiblížit Tobě i dalším zájemcům :)...Ať se Ti daří!!!

      Vymazat
  2. Už jsem na tu akci taky koukala, taky díky An :) Moje koupelna by to potřebovala jako sůl a můj milý by mi snad i koupil dortík, kdybych se nějaké kosmetiky zbavila, ale tak nějak jsem mimo domov a zpátky to do termínu nestihnu, tak třeba to bude mít úspěch a akce se zopakuje :)

    http://kerridaenn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě pobavila s tím dortíkem :) - myslím, že většina našich mužů by ocenila čistky v koupelně..nejlépe vyházet půl koupelny... Já právě doufám, že ta akce bude mít úspěch a mohla by se časem zopakovat. Tak třeba příště :)

      Vymazat
  3. Už selektuju a vymýšlím, co pošlu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate